Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Movie Wars: How Hollywood and the Media Limit What Movies We Can See

Stan:
Dobry
Cena:
GBP 16,70
Około85,61 zł
Wysyłka:
GBP 6,40 (około 32,81 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Rossendale, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 24 cze a Cz, 11 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 135031113917
Ostatnia aktualizacja: 18-06-2024 19:20:49 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
Movie Wars: How Hollywood and the Media Limit What Movies We Can
Genre
Dance & other performing arts
ISBN
9781556524547
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Movie Wars: How Hollywood and the Media Limit What Movies We Can See
Item Height
228mm
Author
Jonathan Rosenbaum
Publisher
A Cappella Books
Item Width
6mm
Subject
Business
Item Weight
317g
Number of Pages
240 Pages

O tym produkcie

Product Information

Questioning the assumptions that govern our culture, this book focuses on one medium -- the movies. In particular, it examines how movies are packaged, distributed, and promoted, exposing industry secrets such as how Miramax often buys distribution rights to movies it then fails to distribute, presumably to make sure its competitors don't get them. The book shows, for the first time, how the corporate ownership of movie theatres defies antitrust laws and precedents stretching back over 50 years. While the average American can usually find a book or record that has not been endorsed by the mainstream media, when it comes to movies, consumers are powerless against what Rosenbaum calls 'the media-industrial complex'.

Product Identifiers

Publisher
A Cappella Books
ISBN-13
9781556524547
eBay Product ID (ePID)
89554027

Product Key Features

Author
Jonathan Rosenbaum
Publication Name
Movie Wars: How Hollywood and the Media Limit What Movies We Can See
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2002
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages

Dimensions

Item Height
228mm
Item Width
6mm
Item Weight
317g

Additional Product Features

Title_Author
Jonathan Rosenbaum
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Numer VAT (NIP):
  • GB 901578627
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 07693718
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 07693718
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 6,3 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 424 237)

m***o (553)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Danke Schoen!
g***g (241)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exellent
d***d (37)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Not so good sorry