|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Eating the Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders (Se

Stan:
Dobry
Cena:
GBP 7,15
Około35,96 zł
Wysyłka:
GBP 11,40 (około 57,34 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Rossendale, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 10 maj a Śr, 29 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 135033402943
Ostatnia aktualizacja: 07-05-2024 00:46:21 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
Eating the Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Br
Genre
BUSINESS & ECONOMICS
ISBN
9780470238271
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Eating the Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders
Item Height
234mm
Author
Adam Morgan
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Item Width
156mm
Subject
Marketing
Item Weight
574g
Number of Pages
368 Pages

O tym produkcie

Product Information

EATING THE BIG FISH : How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780470238271
eBay Product ID (ePID)
87958317

Product Key Features

Author
Adam Morgan
Publication Name
Eating the Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
368 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
574g

Additional Product Features

Title_Author
Adam Morgan
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Numer VAT (NIP):
  • GB 901578627
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 07693718
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 6,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 381 882)

1***1 (1077)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent service. As described. Quick delivery
n***1 (2051)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good quick delivery Thank you
b***1 (830)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived quickly & item as described