|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Gotowość do komunikowania się w instruowanym nabywaniu drugiego języka: łączenie

Tekst oryginalny
Willingness to Communicate in Instructed Second Language Acquisition: Combining
Stan:
Nowy
Cena:
US $9,99
Około40,15 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Plainview, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a So, 11 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 135033789304

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9781783097166
Publication Name
Willingness to Communicate in Instructed Second Language Acquisition : Combining a Macro- and Micro-Perspective
Item Length
9.2in
Publisher
Multilingual Matters
Series
Second Language Acquisition Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8in
Author
Anna Mystkowska-Wiertelak, MirosłAw Pawlak
Item Width
6.2in
Item Weight
18.5 Oz
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book investigates individual differences variables as well as contextual factors that impinge on second language learners' willingness to communicate (WTC). It combines a macro- and micro-perspective to bring the reader closer to understanding the mechanisms underlying WTC in specific contexts.

Product Identifiers

Publisher
Multilingual Matters
ISBN-10
1783097167
ISBN-13
9781783097166
eBay Product ID (ePID)
229557607

Product Key Features

Author
Anna Mystkowska-Wiertelak, MirosłAw Pawlak
Publication Name
Willingness to Communicate in Instructed Second Language Acquisition : Combining a Macro- and Micro-Perspective
Format
Hardcover
Language
English
Series
Second Language Acquisition Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.8in
Item Width
6.2in
Item Weight
18.5 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
110
Lc Classification Number
P53.255.W46 2017
Reviews
It was a real pleasure to read this book. It is written in a clear and reader-friendly manner. The text, the tables and the figures make it easy to follow the author's reasoning around WTC and the two studies conducted., This is an engaging, data-rich and well-crafted study of Polish students' willingness to communicate in English. The integration of macro and micro perspectives enables its in-depth portrayal of the trait-like and situational features of WTC. With the revelation of nuanced changes in WTC in naturally-occurring classes, this book exemplifies a valuable dynamic perspective in L2 WTC research.
Table of Content
Introduction Part One: Overview of Theoretical, Methodological and Empirical Issues Chapter 1: Definitions and Evolution of the Concept Chapter 2: Methodology of Empirical Investigations into L2 WTC Chapter 3: Empirical Investigations of L2 WTC Antecedents Part Two: Exploring WTC Antecedents in a Foreign Language Context: A Macro-perspective Chapter 4: The Rationale for and Design of the Study Chapter 5: Findings of the Study Chapter 6: Discussion of the Findings Part Three: Investigating WTC in the Course of Speaking Classes: A Micro-perspective Chapter 7: The Rationale for and Design of the Study Chapter 8: Findings of the Study Chapter 9: Discussion of the Findings Conclusions, Implications and Directions for Future Research
Copyright Date
2017
Topic
Study & Teaching, Linguistics / Psycholinguistics
Lccn
2016-043808
Dewey Decimal
418.0071
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Language Arts & Disciplines

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

tribeca nik inc.
Jonathan Nima
40 Rabro Dr
11788 Hauppauge, NY
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liamg@skooberomyapyhw
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Why Pay More and Fast Shipping

Why Pay More and Fast Shipping

99,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 430 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (181 514)

g***e (405)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great product, fast shipping
6***6 (1749)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Should be a neutral feedback as they substituted almond toast for anise. Almost as good. Also took a full week for delivery. Really disappointed but hate to give bad feedback.
a***6 (797)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
item arrived thank you