Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Stories That Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audience

Tekst oryginalny
Stories That Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audience
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $16,20
Około65,54 zł
Poprzednio US $18,00 Co oznacza ta cena?
Ostatnia cena sprzedaży podana przez sprzedawcę
Zaoszczędź US $1,80 (10% taniej)
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairview, North Carolina, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 26 cze a Pt, 28 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 135054755262

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9781400211937
Book Title
Stories That Stick : the Power of Storytelling to Captivate, Influence, and Transform
Publisher
HarperCollins Leadership
Item Length
9.3 in
Publication Year
2019
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Kindra Hall
Genre
Business & Economics
Topic
Business Communication / Meetings & Presentations, Commerce, Sales & Selling / General, Marketing / Direct
Item Weight
13.8 Oz
Item Width
6.2 in
Number of Pages
240 Pages

O tym produkcie

Product Information

A clear framework of ideals and a concise set of actions for you to take complete control of your own story, utilizing the principles behind the world's most effective business storytelling strategies. You keep hearing how story is the latest-and-greatest business tool, and that storytelling can do everything--from helping leaders better communicate to motivating sales teams and winning customers away from competitors. But what stories do you need to tell? And how do you tell them? In Stories That Stick, Kindra Hall, professional storyteller and nationally-known speaker, reveals the four unique stories you can use to differentiate, captivate, and elevate: the Value Story, to convince customers they need what you provide; the Founder Story, to persuade investors and customers your organization is worth the investment; the Purpose Story, to align and inspire your employees and internal customers; and the Customer Story, to allow those who use your product or service to share their authentic experiences with others. Telling these stories well is a simple, accessible skill anyone can develop. With case studies, company profiles, and anecdotes backed with original research, Hall presents storytelling as the underutilized talent that separates the good from the best in business. She offers specific, actionable steps readers can take to find, craft, and leverage the stories they already have and simply aren't telling. Every person, every organization has at least four stories at their disposal. Will you tell yours?

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins Leadership
ISBN-10
140021193x
ISBN-13
9781400211937
eBay Product ID (ePID)
8038826200

Product Key Features

Book Title
Stories That Stick : the Power of Storytelling to Captivate, Influence, and Transform
Number of Pages
240 Pages
Language
English
Publication Year
2019
Topic
Business Communication / Meetings & Presentations, Commerce, Sales & Selling / General, Marketing / Direct
Genre
Business & Economics
Author
Kindra Hall
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
13.8 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.2 in

Additional Product Features

Dewey Edition
23
Reviews
'Storytelling is an essential business skill. It makes data more compelling and communication more effective. In her book, Kindra Hall makes storytelling accessible to anyone. You don't have to be a great writer to tell great stories--you just need to know how to tell Stories That Stick.--Charles Duhigg, bestselling author of The Power of Habit and Smarter Faster Better
Lccn
2018-967126
Target Audience
Trade
Number of Volumes
1 Vol.
Dewey Decimal
658.4/52
Lc Classification Number
Hf5438.25.H344 2019

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Rugged Mountain Finds

Rugged Mountain Finds

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,7 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (508)

b***c (613)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item as described. Seller A++
e***s (368)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Shipped quick, good deal.
3***t (447)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Bought this a gift for someone, it was as good as new and I saved massive $$ THANK YOU!!