|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Blue Ocean Strategy: How To Create Uncontested M... by Renée Mauborgne Hardback

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 8 / Sprzedane: 525
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 142045026887
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2024 11:54:02 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Blue Ocean Strategy: How To Create Uncontested Market Space An...
Book Title
Blue Ocean Strategy: How To Create Uncontested Market Space An...
ISBN
1591396190
EAN
9781591396192
Binding
Hardback
Date of Publication
20050201
Release Title
Blue Ocean Strategy: How To Create Uncontested Market Space An...
Artist
Renée Mauborgne
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Item Height
242mm
Author
W. Chan Kim, Renee A. Mauborgne
Publisher
Harvard Business Review Press
Item Width
163mm
Subject
Business
Item Weight
562g
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

In a book that challenges everything you thought you knew about the requirements for strategic success, W. Chan Kim and Renee Mauborgne argue that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves spanning more than a hundred years and 30 industries, the authors argue that lasting success comes not from battling competitors, but from creating 'blue oceans'&#0151untapped new market spaces ripe for growth. International bestseller Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any company can use to create and capture blue oceans.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781591396192
eBay Product ID (ePID)
88555753

Product Key Features

Author
W. Chan Kim, Renee A. Mauborgne
Publication Name
Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Height
242mm
Item Width
163mm
Item Weight
562g

Additional Product Features

Title_Author
Renee A. Mauborgne, W. Chan Kim
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobfodlrow@yabe
Numer VAT (NIP):
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 34,9 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (12 681 843)

u***u (128)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Great service, quick delivery
4***4 (24)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
All good
a***a (582)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
All good Thanks
Zobacz wszystkie opinie