Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Global Marketing, International Edition by GILLESPIE/HENNESSEY Paperback Book

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
World of Books Ltd
  • (9806168)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 4,48
Około22,98 zł
Stan:
Dobry
Ostatnia sztukaSprzedane: 9
Pospiesz się, zanim zniknie. 1 osoba obserwuje ten przedmiot.
To jest popularny przedmiot. Sprzedało się już tyle sztuk: 9.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 143148623855
Ostatnia aktualizacja: 17-05-2024 21:43:08 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Title
Global Marketing, International Edition
Book Title
Global Marketing, International Edition
ISBN
0538473398
EAN
9780538473392
Binding
Paperback / softback
Date of Publication
20120201
Release Title
Global Marketing, International Edition
Artist
GILLESPIE/HENNESSEY
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Global Marketing
Item Height
253 mm
Author
H. David Hennessey, Kate Gillespie
Publisher
Cengage Learning, INC International Concepts
Subject
Marketing
Item Weight
1045 g
Item Width
204 mm
Number of Pages
576 Pages

O tym produkcie

Product Information

Written for an undergraduate audience, but also successfully used in post-graduate courses, this concise text covers the essential concepts of global marketing with the aid of extensive real-life examples and cases. Global Marketing, 3e, International Edition offers balanced coverage of developed and developing markets, including insights into the often-overlooked markets of Africa, Latin America, and the Middle East. Written with the student in mind, the Third Edition features comprehensive coverage of current topics based on the authors' extensive research and consulting experience. An early introduction to culture and marketing prepares students to integrate cultural analysis throughout the course. A chapter dedicated to the understanding of global and local competitors sets the stage for ongoing discussion of both buyers and competitors in an increasingly competitive global market.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning, INC International Concepts
ISBN-13
9780538473392
eBay Product ID (ePID)
93210536

Product Key Features

Number of Pages
576 Pages
Language
English
Publication Name
Global Marketing
Publication Year
2010
Subject
Marketing
Type
Textbook
Author
H. David Hennessey, Kate Gillespie
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
253 mm
Item Weight
1045 g
Item Width
204 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
H. David Hennessey, Kate Gillespie

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobfodlrow@yabe
Numer VAT (NIP):
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 06437594
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 36,2 mln
Dołączył: lut 2010
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
In 2002, World of Books Group was founded on an ethos to do good, protect the planet and support charities by enabling more goods to be reused. Since then, we've grown into to a global company ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (13 078 198)