Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
Global Marketing, International Edition by GILLESPIE/HENN ESSEY Paperback Book
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
GBP 4,48
Około22,98 zł
Stan:
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Ostatnia sztukaSprzedane: 9
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 143148623855
Ostatnia aktualizacja: 17-05-2024 21:43:08 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Global Marketing, International Edition
- Book Title
- Global Marketing, International Edition
- ISBN
- 0538473398
- EAN
- 9780538473392
- Binding
- Paperback / softback
- Date of Publication
- 20120201
- Release Title
- Global Marketing, International Edition
- Artist
- GILLESPIE/HENNESSEY
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 2010
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Global Marketing
- Item Height
- 253 mm
- Publisher
- Cengage Learning, INC International Concepts
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 1045 g
- Item Width
- 204 mm
- Number of Pages
- 576 Pages
O tym produkcie
Product Information
Written for an undergraduate audience, but also successfully used in post-graduate courses, this concise text covers the essential concepts of global marketing with the aid of extensive real-life examples and cases. Global Marketing, 3e, International Edition offers balanced coverage of developed and developing markets, including insights into the often-overlooked markets of Africa, Latin America, and the Middle East. Written with the student in mind, the Third Edition features comprehensive coverage of current topics based on the authors' extensive research and consulting experience. An early introduction to culture and marketing prepares students to integrate cultural analysis throughout the course. A chapter dedicated to the understanding of global and local competitors sets the stage for ongoing discussion of both buyers and competitors in an increasingly competitive global market.
Product Identifiers
Publisher
Cengage Learning, INC International Concepts
ISBN-13
9780538473392
eBay Product ID (ePID)
93210536
Product Key Features
Number of Pages
576 Pages
Language
English
Publication Name
Global Marketing
Publication Year
2010
Subject
Marketing
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
253 mm
Item Weight
1045 g
Item Width
204 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06437594
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (13 078 198)
- y***c (212)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood Value
- i***i (1135)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyReceived item as described. Thanks.
- s***l (4828)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyRecommended, thanks!