|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing Management: Analysis, Planning, Impleme... by Kotler, Philip Paperback

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 2 / Sprzedane: 5
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 143541524495
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2024 19:01:42 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and C...
Book Title
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and C...
ISBN
0135634792
EAN
9780135634790
Binding
Paperback / softback
Date of Publication
19910300
Release Title
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and C...
Artist
Kotler, Philip
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
1991
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control
Item Height
276mm
Author
Philip Kotler
Publisher
Pearson Education The Limited
Item Width
217mm
Subject
Marketing
Item Weight
1592g
Number of Pages
816 Pages

O tym produkcie

Product Information

This text focuses on the major decisions marketing managers and top management face in their efforts to harmonize the objectives and resources of an organization and the needs and opportunities of the marketplace. It applies marketing thinking to products and services, consumer and industrial markets, profit and nonprofit organizations, domestic and foreign companies, small and large firms, manufacturing and middlemen businesses, and low-tech and high-tech industries. Boxed exhibits in the texts have been classified and colour-coded into four groups - strategies, marketing concepts and tools, marketing environment and trends, and companies and industries. The book also includes material on local marketing, category management, total quality improvement programmes, trade shows, and building a marketing culture. There are statistics and analyses of new trends and developments in the environment, a discussion of strategic marketing, a description of developments in marketing planning, organization, implementation and control. The growing use of computers, telecommunications and other new technologies in improving marketing planning and performance is also covered.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780135634790
eBay Product ID (ePID)
88807703

Product Key Features

Author
Philip Kotler
Publication Name
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1991
Type
Textbook
Number of Pages
816 Pages

Dimensions

Item Height
276mm
Item Width
217mm
Item Weight
1592g

Additional Product Features

Title_Author
Philip Kotler
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobfodlrow@yabe
Numer VAT (NIP):
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 34,9 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (12 682 031)

r***r (120)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
Book was in good condition as described and arrived quickly, it was wellpacked
Zobacz wszystkie opinie