Zdjęcie 1 z 2
Marketing Management: Analysis, Planning, Impleme... by Kotler, Philip Paperback
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Stan:
Dostępne: 2 / Sprzedane: 5
Wysyłka:
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,8% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 143541524495
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2024 19:01:42 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and C...
- Book Title
- Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and C...
- ISBN
- 0135634792
- EAN
- 9780135634790
- Binding
- Paperback / softback
- Date of Publication
- 19910300
- Release Title
- Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and C...
- Artist
- Kotler, Philip
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 1991
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control
- Item Height
- 276mm
- Publisher
- Pearson Education The Limited
- Item Width
- 217mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 1592g
- Number of Pages
- 816 Pages
O tym produkcie
Product Information
This text focuses on the major decisions marketing managers and top management face in their efforts to harmonize the objectives and resources of an organization and the needs and opportunities of the marketplace. It applies marketing thinking to products and services, consumer and industrial markets, profit and nonprofit organizations, domestic and foreign companies, small and large firms, manufacturing and middlemen businesses, and low-tech and high-tech industries. Boxed exhibits in the texts have been classified and colour-coded into four groups - strategies, marketing concepts and tools, marketing environment and trends, and companies and industries. The book also includes material on local marketing, category management, total quality improvement programmes, trade shows, and building a marketing culture. There are statistics and analyses of new trends and developments in the environment, a discussion of strategic marketing, a description of developments in marketing planning, organization, implementation and control. The growing use of computers, telecommunications and other new technologies in improving marketing planning and performance is also covered.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780135634790
eBay Product ID (ePID)
88807703
Product Key Features
Publication Name
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1991
Type
Textbook
Number of Pages
816 Pages
Dimensions
Item Height
276mm
Item Width
217mm
Item Weight
1592g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 143541524495
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2024 19:01:42 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
GB, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Belgia, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Cały świat, Chile, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Holandia, Hongkong, Indie, Irlandia, Islandia, Izrael, Japonia, Jordania, Kanada, Korea Południowa, Kuwejt, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Malediwy, Malezja, Malta, Maroko, Norwegia, Nowa Zelandia, Peru, Polska, Portugalia, Rwanda, Singapur, Sri Lanka, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tajlandia, Węgry, Włochy, Łotwa
Wykluczenia:
Afganistan, Australia, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 143541524495
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 143541524495
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (12 682 031)
Ten przedmiot (1)
Wszystkie przedmioty (12 682 031)
r***r (120)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
Book was in good condition as described and arrived quickly, it was wellpacked
e***5 (371)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick delivery, books look 2nd hand and one was ripped on cover
1***e (920)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great EBayer..
0***6 (121)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great item