|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Communication the Cleveland Clinic Way: How to Drive a Relationship-Centered...

by Boissy, Adrienne; Gilligan Timothy | HC | VeryGood
Stan:
Bardzo dobry
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Brak zapasów / Sprzedane: 2
Cena:
US $4,99
Około19,55 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 25 maj a Śr, 29 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 144225729364
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 19:53:42 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Hardcover
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780071845342
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Communication the Cleveland Clinic Way: How to Drive a Relationship-Centered Strategy for Exceptional Patient Experience
Item Height
1.1in
Author
Gilligan Timothy, Adrienne Boissy
Item Length
9.3in
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Width
6.5in
Item Weight
19.7 Oz
Number of Pages
288 Pages

O tym produkcie

Product Information

Put relationship-centered communication at the forefront of care Today, physicians face a hypercompetitive marketplace in which they must meet unique and complex patient needs as efficiently as possible. But in a culture prioritizing clinical outcomes above all, there can be a tendency to lose sight of one of the most critical aspects of providing effective care: the communication skills that build and foster physician-patient relationships. Studies have shown that good communication between doctors and patients and among all caregivers who interface with patients directly results in better clinical outcomes, reduced costs, greater patient satisfaction, and lower rates of physician burnout. In Communication the Cleveland Clinic Way, Dr. Adrienne Boissy and her team tell the story of how Cleveland Clinic created and applied the R.E.D.E. to Communicate: Foundations of Healthcare program, making the world-renowned hospital system a leader in relationship-centered care. They provide a step-by-step guide for healthcare leaders and decision-makers to design, develop, and implement communication skills training in their own institutions. Learn how to: * Craft an effective, colleague-supported communication skills program to include veteran physicians, residents, and medical students * Leverage creative program design and data transparency to engage and facilitate staff physicians and advanced care providers * Identify common misperceptions and myths in healthcare communication and respond to them successfully * Cultivate a true sense of empathy--with patients and fellow caregivers alike--while maintaining professionalism In a field where difficult conversations and stressful relationships are commonplace, clinicians need a structured approach to enable them to deliver the best care possible. Communication the Cleveland Clinic Way is the blueprint for establishing a relationship-centered program that will improve patient experience, reinvigorate doctors' passion for their work, and elevate any organization.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071845348
ISBN-13
9780071845342
eBay Product ID (ePID)
217074832

Product Key Features

Author
Gilligan Timothy, Adrienne Boissy
Publication Name
Communication the Cleveland Clinic Way: How to Drive a Relationship-Centered Strategy for Exceptional Patient Experience
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
1.1in
Item Width
6.5in
Item Weight
19.7 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
R727.3
Table of Content
Chapter 1. "I Already Know This" and "Patients Know I Care": Designing a Culture That Is Ready for Communication Skills Training Chapter 2. Leveraging Your Burning Platform Chapter 3. Keys to Launching a Successful Communication Skills Training Program Chapter 4. Birth of the R.E.D.E. Model Chapter 5. Making Communication Resonate with Experienced Clinicians Chapter 6. Conversations That Haunt Clinicians Chapter 7. Individual Peer Coaching: What to Do About Dr. Jones? Chapter 8. Facilitating Staff Physicians Is Not the Same as Teaching Residents or Students . . . Or Is It? Chapter 9. Who Facilitates Whom?: Advanced Care Provider Training Chapter 10. Empathic Communication through the Loop Lens: A Surgeon's Perspective Chapter 11. "Trust Me, I'm A Doctor!": Building, Supporting, and Maintaining Professionalism Chapter 12. The Awesome Power of Vulnerability Notes Index About the Editors
Copyright Date
2016
Topic
Physician & Patient
Lccn
2015-051012
Dewey Decimal
610.7306/9
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Medical

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,6 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 190 390)

t***d (299)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping. Thanks!!
Zobacz wszystkie opinie