Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
The World of Goods, Isherwood, Baron
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
GBP 6,99
Około35,51 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 144612351919
Ostatnia aktualizacja: 22-07-2024 00:23:49 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- The World of Goods
- Book Title
- The World of Goods
- ISBN
- 0415130476
- EAN
- 9780415130479
- Binding
- Paperback / softback
- Date of Publication
- 19960905
- Release Title
- The World of Goods
- Artist
- Isherwood, Baron
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 1996
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- The World of Goods
- Item Height
- 216 mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Subject
- Anthropology
- Item Weight
- 272 g
- Item Width
- 138 mm
- Number of Pages
- 200 Pages
O tym produkcie
Product Information
In this work, a leading anthropologist and an economist join forces to suggest - what market researchers have long suspected and anthropologists have observed firsthand in other cultures - that people use goods as a means of communicating with each other. Food, for example, is not just a way of relieving hunger, but is also a means of communicating socially shared meanings - about time (morning or evening, winter or summer), status, the quality of social encounters (festive or everyday), and much else besides. The same is true of most other goods: the clothes we wear, the homes we live in, the cars we drive - all are culturally determined means for communicating socially shared meanings about ourselves. This text shows precisely how the insights of anthropology can help us better understand the varied ways in which we use the world of goods to communicate.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415130479
eBay Product ID (ePID)
89029716
Product Key Features
Number of Pages
200 Pages
Language
English
Publication Name
The World of Goods
Publication Year
1996
Subject
Anthropology
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
216 mm
Item Weight
272 g
Item Width
138 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06437594
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (13 068 713)
- j***r (8)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyExcellent
- u***u (3486)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyfast delivery ,great seller
- a***l (674)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat service. Lovely book 👍