Zdjęcie 1 z 2
![PR 2.0 (Doshorts) - Paperback NEW John Friedman ( 2 Jan. 2015 - Zdjęcie 1 z 2](https://i.ebayimg.com/images/g/qnwAAOSwK09iFL3V/s-l500.jpg)
![PR 2.0 (Doshorts) - Paperback NEW John Friedman ( 2 Jan. 2015 - Zdjęcie 2 z 2](https://i.ebayimg.com/images/g/tkwAAOSw9cxi8mZy/s-l1600.jpg)
PR 2.0 (Doshorts) - Paperback NEW John Friedman ( 2 Jan. 2015
Stan:
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,3% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 144687032808
Ostatnia aktualizacja: 31-05-2024 09:49:20 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Weight
- 153grams
- Subjects
- N/A
- Pages
- 84
- Size
- 14.8 x 0.5 x 21 cm
- Topic
- Unknown
- Book Title
- PR 2.0 (Doshorts)
- ISBN
- 9781910174418
- Publication Year
- 2015
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Pr 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand
- Item Height
- 210mm
- Publisher
- Do Sustainability
- Item Width
- 148mm
- Subject
- Marketing, Business
- Item Weight
- 136g
- Number of Pages
- 84 Pages
O tym produkcie
Product Information
Digital media offer many of the same characteristics - immediacy, transparency and interactivity - that make one-to-one the most effective form of communication. And yet many organizations do not fully embrace them. They simultaneously underestimate and fear the power of digital communications. And yet these tools, when used strategically, can be an effective part of your communications plan. PR 2.0 will help you: 1. understand how the increasing emphasis on transparency driven by corporate responsibility has changed the ways that effective organizations communicate with their stakeholders; 2. develop a communications plan for your organization that reaches, and engages, the right stakeholders, using the most appropriate tools and channels; 3. demonstrate the value and sell the use of digital media to skeptical internal stakeholders, including in the c-suite, as part of your mission-advancing communications plan. You can make the most of the irrevocable changes in the way people create, share, receive, judge and interact with information. This book offers real-world examples and practical tools to help your organization to live its values and effectively engage with those most essential to your success.
Product Identifiers
Publisher
Do Sustainability
ISBN-13
9781910174418
eBay Product ID (ePID)
213233367
Product Key Features
Publication Name
Pr 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
84 Pages
Dimensions
Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
136g
Additional Product Features
Series Title
Doshorts
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
krddf
Numer VAT (NIP):
- GB 920245361
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06386895
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06386895
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 144687032808
Ostatnia aktualizacja: 31-05-2024 09:49:20 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie określił metody wysyłki do: Stany Zjednoczone. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o wysyłkę do Twojej lokalizacji.
Lokalizacja przedmiotu:
PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Europa
Wykluczenia:
Afganistan, Afryka, Ameryka Południowa, Ameryka Środkowa i Karaiby, Australia, Azja, Azja Południowo-Wschodnia, Belgia, Bermudy, Bliski Wschód, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Fidżi, Grenlandia, Guam, Jemen, Kanada, Kiribati, Libia, Meksyk, Mikronezja, Mołdawia, Nauru, Norwegia, Palau, Rosja, Saint Pierre i Miquelon, Samoa Amerykańskie, Somalia, Szwecja, Tonga, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 144687032808
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 144687032808
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
60 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (350 267)
e***a (604)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Delighted Thank you.
a***y (1251)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fabulous Book
b***a (116)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Get a filament edition. It's like having a library at your finger tips, just click the page and so many layers become available to you.
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.