|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Terrorism TV: Popular Entertainment in Post-9/11 Americ - Paperback NEW Takacs,

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 31,35
Około159,24 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 144751804671
Ostatnia aktualizacja: 14-05-2024 22:27:47 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Weight
555grams
Subjects
Politics & Society
Pages
N/A
Size
N/A
Topic
Social Sciences
Book Title
Terrorism TV: Popular Entertainment in Post-9/11 America
ISBN
9780700618385
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Terrorism TV: Popular Entertainment in Post-9/11 America
Author
Stacy Takacs
Publisher
University Press of Kansas
Subject
History
Item Weight
532g
Number of Pages
336 Pages

O tym produkcie

Product Information

The Fox-TV series 24 might have been in production long before its premier just two months after 9/11, but its story line-and that of many other television programs-has since become inextricably embedded in the nation's popular consciousness. This book marks the first comprehensive survey and analysis of War on Terror themes in post-9/11 American television, critiquing those shows that-either blindly or intentionally-supported the Bush administration's security policies. Stacy Takacs focuses on the role of entertainment programming in building a national consensus favouring a War on Terror, taking a close look at programs that comment both directly and allegorically on the post-9/11 world. In show after show, she chillingly illustrates how popular television helped organise public feelings of loss, fear, empathy, and self-love into narratives supportive of a controversial and unprecedented war. Takacs examines a spectrum of program genres-talk shows, reality programs, sitcoms, police procedurals, male melodramas, war narratives-to uncover the recurrent cultural themes that helped convince Americans to invade Afghanistan and Iraq and compromise their own civil liberties. Spanning the past decade of the ongoing conflict, she reviews not only key touchstones of post-9/11 popular culture such as 24, Rescue Me, and Sleeper Cell, but also less remarked-upon but relevant series like JAG, Off to War, Six Feet Under, and Jericho. She also considers voices of dissent that have emerged through satirical offerings like The Daily Show and science fiction series such as Lost and Battlestar Galactica. Takacs dissects how the War on Terror has been broadcast into our living rooms in programs that routinely offer simplistic answers to important questions-Who exactly are we fighting? Why do they hate us?-and she examines the climate of fear and paranoia they've created. Unlike cultural analyses that view the government's courting of Hollywood as a conspiracy to manipulate the masses, her book considers how economic and industry considerations complicate state-media relations throughout the era. Terrorism TV offers fresh insight into how American television directly and indirectly reinforced the Bush administration's security agenda and argues for the continued importance of the medium as a tool of collective identity formation. It is an essential guide to the tele visual landscape of American consciousness in the first decade of the twenty-first century. This book is part of the CultureAmerica series.

Product Identifiers

Publisher
University Press of Kansas
ISBN-13
9780700618385
eBay Product ID (ePID)
180403682

Product Key Features

Author
Stacy Takacs
Publication Name
Terrorism TV: Popular Entertainment in Post-9/11 America
Format
Paperback
Language
English
Subject
History
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
336 Pages

Dimensions

Item Weight
532g

Additional Product Features

Title_Author
Stacy Takacs
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.sretpahcseilrahc@skoobwontiyub
krddf
Numer VAT (NIP):
  • GB 920245361
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06386895
Warunki prowadzenia sprzedaży
Any questions, please ask!  We are here to help. All emails will be answered within 24 hours (Mon-Fri) Not Inc UK Bank Holidays.
 
Please only use eBay contact form to communicate with us. Please do not attempt to communicate with us via ebay notes or PayPal.
 
All Items will automatically be shipped to checkout selected delivery address. If you wish to change delivery address after check out please email using us within 24 hours via eBay.
 
We usually do not combine on multiple purchases. Items are usually processed and dispatched separately.
 
Please note that from time to time books/items will be reprinted or revised. On rare occasions customers may receive an updated revised book/item which may have a revised cover or description. By purchasing the item from Charlies Chapters Ltd you agree that you are happy to receive a revised edition.
 
AUDIO BOOKS
 
If you are ordering an audio book, please not that these are in CD Audio or MP3 format. If you are unsure please contact us first before purchase.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 06386895
BuyItNowBooks

BuyItNowBooks

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 751 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.7
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (349 890)

h***v (560)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks a lot!
c***c (973)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent
p***i (433)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you, would recommend seller, great communication item as described perfect
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.