|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Psychology and the Bible: A New Way to Read the Scriptures [4 volumes] by Wayne

Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
AU $740,38
Około1 924,62 zł
Wysyłka:
AU $25,66 (około 66,70 zł) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Melbourne, Australia
Dostawa:
Szacowana między Pn, 3 cze a Wt, 11 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 145050759316
Ostatnia aktualizacja: 11-05-2024 05:39:05 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780275983475
Book Title
Psychology and the Bible
ISBN
9780275983475
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Psychology and the Bibles [4 Volumes]: a New Way to Read the Scriptures
Author
Wayne G. Rollins, J. Harold Ellens
Publisher
ABC-Clio
Subject
Psychology
Number of Pages
1315 Pages

O tym produkcie

Product Information

Studying religion through the lens of psychology has been a growing trend for the past two decades in scholarly circles. This title, the first of its kind in the field, brings together leading experts who have studied the Bible from the point of view of psychology. They show us, for example, how Freud (a strongly anti-religious figure) viewed the Bible, they spotlight personalities in the Bible as seen through the insights of psychology, identify maladies we think of as modern, such as post-traumatic stress disorder, in the scriptures, and focus on the strong role of the psychology of shame in the sacred texts.

Product Identifiers

Publisher
ABC-Clio
ISBN-13
9780275983475
eBay Product ID (ePID)
96827858

Product Key Features

Author
Wayne G. Rollins, J. Harold Ellens
Publication Name
Psychology and the Bibles [4 Volumes]: a New Way to Read the Scriptures
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Psychology
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
1315 Pages

Additional Product Features

Topic
Religious History, Christianity
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Wayne G. Rollins, J. Harold Ellens

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Numer VAT (NIP):
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
thenilestore

thenilestore

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 3,2 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 427 673)

9***2 (72)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks!
t***o (1148)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Ebay listings at great prices and great service 5 stars from Me *****
n***s (499)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Considering the cost the pages in the reverse colouring book are very thin. Disappointing. Not the sellers fault though and was well packaged.