|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Microsoft XNA Game Studio Przewodnik twórcy autorstwa Cawood, Stephen; McGee, Pat

Tekst oryginalny
Microsoft XNA Game Studio Creator's Guide by Cawood, Stephen; McGee, Pat
Tekst oryginalny
by Cawood, Stephen; McGee, Pat | PB | Good
Stan:
Dobry
Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $4,58
Około17,94 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 24 maj a Wt, 28 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 145352618536
Ostatnia aktualizacja: 19-03-2024 10:18:15 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
2 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780071614061
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Microsoft Xna Game Studio : Creator's Guide
Item Height
1.1in
Author
Pat Mcgee, Stephen Cawood
Item Length
9.2in
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Width
7.4in
Item Weight
31.7 Oz
Number of Pages
560 Pages

O tym produkcie

Product Information

A fully updated guide to the latest release of the world's most popular free game development platform

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071614060
ISBN-13
9780071614061
eBay Product ID (ePID)
70434030

Product Key Features

Author
Pat Mcgee, Stephen Cawood
Publication Name
Microsoft Xna Game Studio : Creator's Guide
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
560 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
1.1in
Item Width
7.4in
Item Weight
31.7 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Edition Number
2
Table of Content
Chapter 1. Set Up an XNA Development Environment Chapter 2. Developer Basics Chapter 3. Behind the Game Window Chapter 4. 2D Games Chapter 5. Introduction to 3D Graphics Programming Chapter 6. Shaders Chapter 7. Animation Introduction Chapter 8. Character Movement Chapter 9. Texturing Your Game World Chapter 10. Adding Skies and Horizons to Your Levels Chapter 11. Index Buffers Chapter 12. Combining Images for Better Visual Effects Chapter 13. Score Tracking and Game Stats Chapter 14. 3D Models Chapter 15. Vectors Chapter 16. Matrices Chapter 17. Building a Graphics Engine Camera Chapter 18. Collision Detection Chapter 19. Ballistics Chapter 20. Particle Effects Chapter 21. Keyframe Animations Chapter 22. Lighting Chapter 23. Input Devices Chapter 24. Content Pipeline Processors Chapter 25. Terrain with Height Detection Chapter 26. Animated Models Chapter 27. Adding Audio to Your Game Chapter 28. Multiplayer Gaming Chapter 29. Networking Index
Copyright Date
2009
Topic
Programming / Games
Lccn
2009-009941
Dewey Decimal
794.8/1526
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Computers

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,6 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 189 871)

e***a (495)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived safe in good condition extreamly satisfied with purchase
i***9 (525)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you.
u***1 (1035)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good dvd