|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Podstawy zarządzania, wydanie drugie

Tekst oryginalny
Fundamentals of Management, Second Edition
Tekst oryginalny
by Griffin, Ricky W.; Griffin, Terry | PB | VeryGood
Stan:
Bardzo dobry
Missing dust jacket; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $6,82
Około27,01 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 8 cze a Wt, 11 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 145440123321
Ostatnia aktualizacja: 10-04-2024 23:26:42 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Missing dust jacket; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780395962312
Book Title
Fundamentals of Management : Core concepts and Applications
Item Length
10in
Publisher
Cengage Learning
Intended Audience
Young Adults
Publication Year
1999
Format
Book, Other
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Ricky W. Griffin
Genre
Business & Economics
Topic
General, Management
Item Width
8.5in
Item Weight
32.2 Oz
Number of Pages
480 Pages

O tym produkcie

Product Information

Fundamentals of Management, 2/e, provides a concise discussion of traditional management functions, skill-focused pedagogical features, and the flexibility to use case studies, exercises, and management projects from outside the text without sacrificing key topics in the text.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0395962315
ISBN-13
9780395962312
eBay Product ID (ePID)
499434

Product Key Features

Book Title
Fundamentals of Management : Core concepts and Applications
Author
Ricky W. Griffin
Format
Book, Other
Language
English
Topic
General, Management
Intended Audience
Young Adults
Publication Year
1999
Genre
Business & Economics
Number of Pages
480 Pages

Dimensions

Item Length
10in
Item Height
0.6in
Item Width
8.5in
Item Weight
32.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd31.G7625 2000
Edition Number
2
Table of Content
Contents Note: Each chapter includes a Summary of Key Points, Questions for Review, Questions for Analysis, Building Effective Skills, You Make the Call, Skills Self-Assessment Instrument, an Experiential Exercise, and a Case Study. I. An Introduction to Management 1. Understanding the Manager's Job An Introduction to Management The Evolution of Management Contemporary Management Theory 2. The Environment of Organizations and Managers The Organization's Environment The Ethical and Social Environment of Management The International Environment of Management The Organization's Culture II. Planning 3. Planning and Strategic Management Planning and Organizational Goals The Nature of Strategic Management Using SWOT Analysis to Formulate Strategy Formulating Business-Level Strategies Formulating Corporate-Level Strategies Tactical Planning Operational Planning 4. Managing Decision Making The Nature of Decision Making Rational Perspectives on Decision Making Behavioral Aspects of Decision Making Group and Team Decision Making in Organizations 5. Entrepreneurship and New Venture Management The Nature of Entrepreneurship The Role of Entrepreneurship in Society Strategy for Entrepreneurial Organizations Structure of Entrepreneurial Organizations The Performance of Entrepreneurial Organizations III. Organizing 6. Organization Structure and Design The Nature of Organizing The Bureaucratic Model of Organization Design Situational Influences on Organization Design Basic Forms of Organization Design Emerging Forms of Organization Design 7. Organization Change and Innovation The Nature of Organization Change Managing Change in Organizations Organization Development Organizational Innovation 8. Managing Human Resources The Environmental Context of Human Resource Management Attracting Human Resources Developing Human Resources Maintaining Human Resources Managing Workforce Diversity Managing Labor Relations IV. Leading 9. Managing Individual Behavior Understanding Individuals in Organizations Personality and Individual Behavior Attitudes and Individual Behavior Perception and Individual Behavior Stress and Individual Behavior Creativity in Organizations Types of Workplace Behavior 10. Motivating Employee Performance The Nature of Motivation Content Perspectives on Motivation Process Perspectives on Motivation Reinforcement Perspectives on Motivation Popular Motivational Strategies Using Reward Systems to Motivate Performance 11. Leadership and Influence Processes The Nature of Leadership The Search for Leadership Traits Leadership Behaviors Situational Approaches to Leadership Related Perspectives on Leadership Political Behavior in Organizations 12. Communication in Organizations Communication and the Manager's Job Forms of Communication in Organizations Electronic Communication Informal Communication in Organizations Managing Organizational Communication 13. Managing Groups and Teams Groups and Teams in Organizations Characteristics of Groups and Teams Interpersonal and Intergroup Conflict Managing Conflict in Organizations V. Controlling 14. Managing the Control Process The Nature of Control in Organizations Operations Control Financial Control Structural Control Managing Control in Organizations 15. Managing for Total Quality Managing Total Quality Managing Productivity Managing Quality Through Operations Management Using Operations Systems for Quality Appendix: Tools for Planning and Decision Making Forecasting: Sales and Revenue Forecasting; Technological Forecasting; Other Types of Forecasting; Forecasting Techniques. Other Planning Techniques: Linear Programming; Breakeven Analysis; Simulations; PERT. Decision-Making Tools: Payoff Matrices; Decision Trees; Other Techniques. Strengths and Weaknesses of Planning Tools: Weaknesses and Problems; Strengths and Advantages. Summary of Key Points
Copyright Date
2000
Target Audience
Young Adult Audience
Lccn
99-072014
Dewey Decimal
658
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 205 566)

v***1 (698)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping
g***1 (1226)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived as described.
t***3 (967)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping and a great transaction thank you