|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Ocena public relations: przewodnik po najlepszych praktykach po public relations...

Tekst oryginalny
Evaluating Public Relations: A Best Practice Guide to Public Relations...
Tekst oryginalny
by Watson, Tom; Noble, Paul | PB | Good
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $7,58
Około30,46 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a So, 11 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 145637382743
Ostatnia aktualizacja: 28-02-2024 19:45:19 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780749443061
Book Title
Evaluating Public Relations : A Best Practice Guide to Public Relations Planning, Research and Evaluation
Item Length
9.2in
Publisher
Kogan Page, The Limited
Publication Year
2005
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7in
Author
Paul Noble, Tom Watson
Genre
Business & Economics
Topic
Public Relations
Item Width
6.1in
Item Weight
12 Oz
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

Global surveys have identified that evaluation is the current major professional research issue. Clients of PR firms are seeking greater evidence of the impact of campaigns and programmes, which in turn is leading to a greater demand for information on evaluation methods.Evaluating Public Relations comprises nine chapters which start with theoretical perspectives and then demonstrate the design and implementation of a range of PR research and evaluation methods. It is illustrated by award-winning case studies from around the world and concludes with consideration of future developments. Most chapters are supplemented by interviews with leading PR practitioners and responses to a survey of leading practitioners around the worldwide.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page, The Limited
ISBN-10
0749443065
ISBN-13
9780749443061
eBay Product ID (ePID)
44412217

Product Key Features

Book Title
Evaluating Public Relations : A Best Practice Guide to Public Relations Planning, Research and Evaluation
Author
Paul Noble, Tom Watson
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Public Relations
Publication Year
2005
Genre
Business & Economics
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.7in
Item Width
6.1in
Item Weight
12 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd59.W325 2005
Reviews
"Sets out a rigorous and academically robust basis for chief executives to determine for their PR budgets what Leverhulme and Wanamaker claimed to be unable to establish for their advertising - which bits are wasted." Argent "The extensive use of case studies and global practitioner vignettes throughout the book...brings the practice of evaluation to life." Robina Xavier, PRISM online journal "Essential reading for anyone involved in this practice. It is illustrated by case studies from around the globe and boasts interviews with leading PR practitioners. The authors draw on their experience of PR and highlight expected future developments, giving the reader valuable inside knowledge." Documentation on Books, Cases, Teaching Material in Management "Watson and Noble explore the strategy behind assessing PR, with examples of what works from around the world." Supply Management "A step in the right direction to informing industry professionals of the smorgasbord of evaluation options open to them." Inside PR "Authors Tom Watson and Paul noble encourage PR practitioners to adopt a scientific framework for evaluating their work." GetAbstract, "Sets out a rigorous and academically robust basis for chief executives to determine for their PR budgets what Leverhulme and Wanamaker claimed to be unable to establish for their advertising - which bits are wasted." -Argent, March 2005 "The extensive use of case studies and global practitioner vignettes throughout the book...brings the practice of evaluation to life." -Robina Xavier, PRISM online journal, April 2005 "Essential reading for anyone involved in this practice. It is illustrated by case studies from around the globe and boasts interviews with leading PR practitioners. The authors draw on their experience of PR and highlight expected future developments, giving the reader valuable inside knowledge." -Documentation on Books, Cases, Teaching Material in Management, Spring 2005 "Watson and Noble explore the strategy behind assessing PR, with examples of what works from around the world." -Supply Management, June 2005 "A step in the right direction to informing industry professionals of the smorgasbord of evaluation options open to them." -Inside PR, May 2005, html>head>/head>body>p>"Sets out a rigorous and academically robust basis for chief executives to determine for their PR budgets what Leverhulme and Wanamaker claimed to be unable to establish for their advertising - which bits are wasted." /p>p>Argent /p>p>/p>p>"The extensive use of case studies and global practitioner vignettes throughout the book...brings the practice of evaluation to life." /p>p>Robina Xavier, PRISM online journal /p>p>/p>p>"Essential reading for anyone involved in this practice. It is illustrated by case studies from around the globe and boasts interviews with leading PR practitioners. The authors draw on their experience of PR and highlight expected future developments, giving the reader valuable inside knowledge." /p>p>Documentation on Books, Cases, Teaching Material in Management /p>p>/p>p>"Watson and Noble explore the strategy behind assessing PR, with examples of what works from around the world." /p>p>Supply Management /p>p>/p>p>"A step in the right direction to informing industry professionals of the smorgasbord of evaluation options open to them." /p>p>Inside PR /p>p>/p>p>"Authors Tom Watson and Paul noble encourage PR practitioners to adopt a scientific framework for evaluating their work." /p>p>GetAbstract /p>p>/p>p>/p>/body>/html>
Table of Content
Contents: 1:Principles of Public Relations Practice 2:Evaluation and Communication Psychology 3:Practitioner Culture Why We Do What We Do 4:Gathering and Interpreting Information 5:Evaluation Structures and Processes 6:Developing a Media Evaluation System 7:Evaluation in Practice: Case Studies 8:Objectives and Objective Setting 9:Future Developments
Copyright Date
2005
Target Audience
Trade
Lccn
2005-000148
Dewey Decimal
659.2
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,5 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 171 280)

n***1 (34)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
AAAAA+++++!! Fast ship and great condition.
n***n (1793)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller.
l***a (1)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book arrived in gently used condition as described. Packaged with care. I was expecting a board book, I didn’t realize it came in another form. But I am happy with my purchase