|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Rewolucja konsumencka: przechylenie równowagi sił Nath, Naren

Tekst oryginalny
The Consumer Revolution: Tipping the Balance of Power by Nath, Naren
Tekst oryginalny
by Nath, Naren | PB | Good
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $17,66
Około69,25 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Pn, 3 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 145669741345
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 22:30:11 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9789353287535
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Consumer Revolution : Tipping the Balance of Power
Item Height
0.7in
Author
Naren Nath
Item Length
8.5in
Publisher
SAGE Publications, Incorporated
Item Width
5.5in
Item Weight
12.5 Oz
Number of Pages
272 Pages

O tym produkcie

Product Information

In this ground breaking book, Naren Nath provides a sweeping narrative of revolutions since the dawn of human civilization, leading up to the current and most impactful of them all--the consumer revolution. The book paints a gripping picture of consumers melding together, akin to nuclear fusion, to unleash unprecedented amount of energy and creativity, setting in motion a stunning transfer of power from traditional institutions. In doing so, it tosses up myriad new business ideas, and also highlights some of the sinister implications if the revolution is not harnessed correctly. The Consumer Revolution provides a fascinating context and rationale for some of the biggest current events and trends around the world. It is a stirring call for action to billions of everyday consumers to express their will and wield power in this ultimate doctrine of consumer empowerment.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
9353287537
ISBN-13
9789353287535
eBay Product ID (ePID)
6038915624

Product Key Features

Author
Naren Nath
Publication Name
Consumer Revolution : Tipping the Balance of Power
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Length
8.5in
Item Height
0.7in
Item Width
5.5in
Item Weight
12.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hc79.C6
Reviews
The Consumer Revolution is a gripping saga of how today's consumer has become more empowered than ever before, tilting the balance of power away from producers, corporations, media empires and politicians for the first time in human history. This has created a profound disruption in the make-up of human society with far-reaching impacts, portrayed in a very engaging fashion by Naren in this book., The Consumer Revolution tells one of the most captivating tales of today--how 'the common (hu)man' came to harness uncommon power and influence in the world. It is a must-read for anyone trying to make sense of some of the biggest current events and trends in the world, gaze into the crystal ball of where human society is headed and activate in order to thrive in it., The Consumer Revolution does an amazing job of tying together the history of mankind's development, political systems, methods and places of commerce, creation of forums to the stores, impacts of the industrial and nuclear revolutions, and development of media, printing press and modes of enetertainment such as music,plays, film, radio and Tv to the tremendous power of internet... It's a fascinating read for everyone, but is essential for professionals of marketing and those in business, enetrtanment, media and control of sports franchises who want to stay relevant and not be left behind., Naren Nath's book, The Consumer Revolution, does an amazing job of tying together the history of mankind's development, political systems, methods and places of commerce, creation of forums to stores, impacts of the industrial and nuclear revolutions, and development of media, printing press and modes of entertainment such as music, plays, film, radio and TV to the tremendous impact of the Internet. He explains why power has shifted from the producer and marketer to the consumer.It's a fascinating read for everyone, but is essential for students of marketing and those in business, entertainment, media and control of sports franchises who want to stay relevant and not be left behind., Naren paints a detailed picture of consumer quality of life and business evolution leading to re-distribution of power and wealth from the industrial revolution to the technology revolution and beyond! Not just consumers, there are implications for businesses, lawmakers, media and others. Fasten your seat belts for what's coming!, This book will fundamentally change material culture scholarship. It challenges the way social, cultural and economic historians think about consumer behaviour, and will quickly become the book that everyone interested in the meaning of everyday things must read to participate in the lively discussions that will follow its publication., Naren's long experience in e-commerce has created a unique view of its history and the game-changing future technologies that are changing retail forever., The Consumer Revolution is a fascinating narrative of how technology empowered the consumer, how it redefined the rights and duties of producers and consumers, and how social change is ignited by the consumer exercising this power with every new disruption in the modern age. Other than business, the book makes us think deeply on its effect on poverty alleviation, education and healthcare, and the manner in which it is going to change the way we think about products and services. This book deserves a scientific sequel that will chart out the fundamental principles that have redefined the consumer., The Consumer Revolution is a remarkable story of how everyday consumers are becoming dramatically more empowered today. Naren provides a truly unique context and perspective on this revolution, and illustrates why consumers should feel incredibly inspired to express their will and shape their world unlike ever before.
Table of Content
PrefaceRevolutionsTectonic Power ShiftInformation IgnitionThe Communication CrescendoRewiring RelationshipsPolitical Power in PlayEmancipation in EntertainmentCustomer-centric Commerce and AdvertisingSomething Spectacular This Way Comes
Copyright Date
2019
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Consumer Behavior, Economics / General, Management
Lccn
2020-514096
Dewey Decimal
381.32
Dewey Edition
23
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,6 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 195 390)

1***r (4)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book arrived in good time and excellent condition.
n***c (69)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping, great communication, excellent seller, A+++ :)
n***c (69)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping, great communication, excellent seller, A+++ :)