|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Who's Your City?: How the Creative Economy Is Making Where to Live the Most Impo

Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
AU $50,01
Około130,00 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Melbourne, Australia
Dostawa:
Szacowana między Pn, 3 cze a Wt, 11 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 145686453292
Ostatnia aktualizacja: 08-04-2024 10:38:11 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780465018093
Book Title
Who's Your City?
ISBN
9780465018093
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Paperback
Subject Area
Urban Planning
Language
English
Publication Name
Who's Your City?: How the Creative Economy Is Making Where to Live the Most Important Decision of Your Life
Item Height
232mm
Author
Richard Florida
Publisher
Basic Books
Item Width
156mm
Item Weight
472g
Number of Pages
384 Pages

O tym produkcie

Product Information

In the age of globalization, some claim that where you live doesn't matter: Alaska, Idaho, and Alabama are interchangeable. The world is, after all, flat. Not so fast. Place, argues the great urbanist Richard Florida, is not only important, it's more important than ever. In fact, choosing a place to live is as important to your happiness as choosing a spouse or career. And some regions, recent surveys show, really are happier than others. In Who's Your City , Creative Class guru Richard Florida reports on this growing body of research that tells us what qualities of cities and towns actually make people happy,and he explains how to use these ideas to make your own choices. This indispensable guide to how people can choose where to live and what those choices mean to their lives and their communities is essential reading for everyone from urban planners and mayors to recent graduates.

Product Identifiers

Publisher
Basic Books
ISBN-13
9780465018093
eBay Product ID (ePID)
106080164

Product Key Features

Subject Area
Urban Planning
Author
Richard Florida
Publication Name
Who's Your City?: How the Creative Economy Is Making Where to Live the Most Important Decision of Your Life
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
384 Pages

Dimensions

Item Height
232mm
Item Width
156mm
Item Weight
472g

Additional Product Features

Title_Author
Richard Florida
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Numer VAT (NIP):
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
thenilestore

thenilestore

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 3,2 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 427 721)

n***4 (898)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very happy with my purchase
1***i (89)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived quickly.
8***2 (322)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great.