|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

IMC Plan Pro Handbook for Integrated Advertising, Promotion and Marketing Commu

Stan:
Jak nowa
Cena:
GBP 30,80
Około153,84 zł
Wysyłka:
GBP 7,20 (około 35,96 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Hertfordshire, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Pt, 7 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 153147739805
Ostatnia aktualizacja: 23-06-2019 02:11:17 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych ...
ISBN
9780137154166
EAN
9780137154166
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Imc Plan Pro Handbook for Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications
Item Height
279mm
Author
Donald E. Baack, Kenneth E. Clow
Publisher
Pearson Education (Us)
Item Width
216mm
Subject
Business
Item Weight
433g
Number of Pages
200 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780137154166
eBay Product ID (ePID)
91942798

Product Key Features

Author
Donald E. Baack, Kenneth E. Clow
Publication Name
Imc Plan Pro Handbook for Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
200 Pages

Dimensions

Item Height
279mm
Item Width
216mm
Item Weight
433g

Additional Product Features

Title_Author
Kenneth E. Clow, Donald E. Baack
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Phatpocket Limited
Scott Sherman
Unit 20501
40-45 Cartersfield Road
Waltham Abbey
Essex
EN9 1JD
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT23211184430
:liam-Emoc.tekcoptahp@kuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 858 5123 06
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 04924751
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Phatpocket Book Shoppe

Phatpocket Book Shoppe

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 115 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (42 134)

l***v (3322)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good accurate description; good packing; fast delivery. Recommended.
i***l (934)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent thank you
r***t (4)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I haven't received the books I purchased, and I don't have an explanation nor a new date for the delivery!