Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Food and Drink Tourism: Principles and Practice
GBP 4,92
Około25,23 zł
Stan:
“A few small stains”
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 16,40 (około 84,12 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Rossendale, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 1 paź a Pt, 11 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 155660251417
Ostatnia aktualizacja: 22-09-2024 17:28:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “A few small stains”
- Book Title
- Food and Drink Tourism: Principles and Practice
- Genre
- Tourism industry
- ISBN
- 9781446267738
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Food and Drink Tourism: Principles and Practice
- Item Height
- 232 mm
- Publisher
- SAGE Publications LTD
- Item Width
- 186 mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 830 g
- Number of Pages
- 464 Pages
O tym produkcie
Product Information
Dedicated to the growing field of food and drink tourism and culinary engagement, Sally Everett offers a multi-disciplinary approach to the subject, embracing theories and examples from numerous subject disciplines. Through a combination of critical theory reflections, real-life case studies, media excerpts and activities, examples of food and drink tourism around the world as well as a focus on employability, Food and Drink Tourism provides a comprehensive & engaging resource on the growing trend of food motivated travel & leisure. Suitable for any student studying tourism, hospitality, events, sociology, marketing, business or cultural studies.
Product Identifiers
Publisher
SAGE Publications LTD
ISBN-13
9781446267738
eBay Product ID (ePID)
221103144
Product Key Features
Publication Name
Food and Drink Tourism: Principles and Practice
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
464 Pages
Dimensions
Item Height
232 mm
Item Width
186 mm
Item Weight
830 g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 901578627
Numer rejestracyjny (REGON):
- 07693718
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 07693718
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 520 217)
- 2***e (2105)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyLovely item carefully packed and great seller
- g***d (789)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyNot just very good condition but never used, cards still in cellophane
- r***n (747)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat thank you