|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Sir John Fisher's Naval Revolution by Nicholas A. Lambert (Hardcover, 1999)

Stan:
Dobry
Pages crisp and clear with tight binding. Michael Howard's book plate and name inscribed to inside ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
GBP 34,99
Około176,21 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 24,83 (około 125,04 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Beccles, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Pn, 17 cze a Wt, 25 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 155880364308
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2024 09:18:54 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages crisp and clear with tight binding. Michael Howard's book plate and name inscribed to inside ...
Subject Area
Military History
ISBN
9781570032776
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Sir John Fisher's Naval Revolution
Item Height
229mm
Author
Nicholas A. Lambert
Publisher
University of South Carolina Press
Item Width
152mm
Subject
Government, History
Number of Pages
364 Pages

O tym produkcie

Product Information

A thorough understanding of naval policy is essential to comprehend the political, economic and social history of Great Britain before World War I. For most of the 20th century, historians have thought that British naval policy was driven by the Anglo-German arms race. After examining a prodigious quantity of primary sources, Nicholas A. Lambert concludes that Admiralty decision-making was in fact driven by factors totally unrelated to the German building programme. More important domestic considerations influenced these decisions - primarily the inability of the British state to provide sufficient money for maintaining an adequate warship building programme while meeting political demands for the creation of a national system of welfare relief. Sir John Fisher's Naval Revolution explores the intrigue and negotiations between the Admiralty and leading domestic reformers of the day, such as Herbert H. Asquith, David Lloyd George and Winston Churchill, and shows how the politicians regarded the issues of naval strategy and finance as central to the success of their proposed social reforms. Lambert also explains how Great Britain's naval leaders responded to these challenges under the direction of Admiral Sir John Fisher, the service head of the Admiralty from 1904-1910. The government of the day appointed Fisher to his post, Lambert demonstrates, expressly because he was prepared to cut naval spending. The author also shows why Fisher came to believe that the only way to preserve Britain's traditional mastery of the seas at an affordable price was to adopt a radically new approach to naval defence. Under Fisher's leadership, the Royal Navy invested heavily in emerging technologies - such as analog computers for gunnery fire-control, long-range torpedoes, aircraft and wireless telegraphy - and created new types of warships such as the battle cruiser and the patrol submarine. At the same time, Fisher encouraged his naval colleagues to abandon the traditional strategic principle of seeking battle with the enemy's main fleet, proposing instead that the Admiralty adopt an indirect approach to warfare by focussing on the enemy's economic system. For mainly political reasons, however, Fisher concealed his military technological revolution during the ten years preceding World War I from successive prime ministers as well as from much of the navy's officer corps. Thus, while appearing to cooperate with the wishes of his political masters, who wanted him to limit his strategic focus to home defence, Fisher continued working surreptitiously to create a new model fleet capable of protecting all of Britain's imperial interests across the globe.

Product Identifiers

Publisher
University of South Carolina Press
ISBN-13
9781570032776
eBay Product ID (ePID)
90509155

Product Key Features

Author
Nicholas A. Lambert
Publication Name
Sir John Fisher's Naval Revolution
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Government, History
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
364 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm

Additional Product Features

Title_Author
Nicholas A. Lambert
Series Title
Studies in Maritime History
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Books and Crannies
Books Crannies
Exchange Square
Beccles
Suffolk
NR34 9HH
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liamg@erotsseinnarcdnaskoob
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Books & Crannies: Second Hand Books

Books & Crannies: Second Hand Books

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 5,1 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 079)

8***g (239)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
everything was fine. I recommend to everyone.
8***g (239)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
everything was fine. I recommend to everyone.
8***g (239)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
everything was fine. I recommend to everyone.