Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

MAZDA 3 6 CX-5 2.2 DIESEL SHY1 WAŁ KORBOWY GŁÓWNY + ZESTAW ŁOŻYSK DRĄŻKA STOŻKOWEGO STD

Tekst oryginalny
MAZDA 3 6 CX-5 2.2 DIESEL SHY1 CRANKSHAFT MAIN + CON ROD BEARING SET STD
AL-Barr Automotive
  • (1712)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 145,26
Około737,91 zł
Poprzednio GBP 152,90 (5% taniej)Co oznacza ta cena?
Ostatnia cena sprzedaży podana przez sprzedawcę
Stan:
Nowy
Koniec promocji za: 7d 21h
Ostatnia sztukaSprzedane: 1
Ktoś inny kupił ten przedmiot. 1 sztuka została już sprzedana.
Inni też oglądają ten przedmiot. Tyle osób dodało tę ofertę do obserwowanych: 5.
Wysyłka:
GBP 80,00 (około 406,39 zł) International Tracked Postage.
Znajduje się w: Windsor, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 25 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156004990520
Ostatnia aktualizacja: 12-08-2024 11:54:00 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot w oryginalnym opakowaniu ...
Brand
TDC
Type
Bearing Kit
Interchange Part Number
FAI BM1130-STD, BB2141-STD, IPSA MB124800, CR134100, SHY1-11-SG0, SHY1-11-SG0A, SHY1-11-SE0A
Engine Bearing Type
Main Crankshaft & Connecting rod Bearing
Items Included
Crankshaft Main Bearing, Connecting rod Bearing
Manufacturer Part Number
M8139XM-STD, MB2466A5-STD
Grade
A-Grade
Reference OE/OEM Number
SHY1-11-SG0, SHY111SG0, SHY1-11-SG0A
EAN
Does not apply

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

AL-BARR AUTOMOTIVE LIMITED
Al-Barr Automotive Limited
UNIT 2 SHIRLEY AVENUE
WINDSOR
Berkshire
SL45LH
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT43120382610
:liam-Emoc.liamtoh@dtlevitomotuarrab-la
WhatsApp: +44 7729 397776
Numer VAT (NIP):
  • GB 452613409
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 12393692
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 12393692
AL-Barr Automotive

AL-Barr Automotive

99,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 tys.
Dołączył: kwi 2011
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Welcome to the Al-Barr Automotive Ltd. eBay shop! We specialise in premium-quality Engine Reconditioning Parts, including Crankshafts, Connecting Rods, Pistons, Piston Rings, Main & Big End Bearings, ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (427)

  • s***r (34)- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatnie 6 miesięcy
    Zakup potwierdzony
    CRANKSHAFT BEARINGS SET were of disgusting quality. The machine worked for two days and destroyed the crankshaft and the crankshaft bearings crumbled. Because of this, the engine will have to be completely rebuilt. Therefore, I will conduct an independent examination and sue the execution company.
    Odpowiedź od: al-barrautomotive- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca al-barrautomotive.- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca al-barrautomotive.
    The bearings are high-quality multilayered branded TDC bearings, not unbranded products. These bearings are renowned for their reliability. We believe the issue may be due to insufficient oil pressure rather than a problem with the bearings. Possibly oil pressure was blocked from reaching the bearings. During the engine rebuild process, inadequate cleaning might have caused blockages in the oil passages, preventing proper oil supply to the bearings. This lack of oiling caused the damage.
  • Zobacz wszystkie opinie