|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Advertising as Culture

Stan:
Bardzo dobry
Wysyłka:
GBP 9,20 (około 47,69 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Rossendale, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 21 cze a Śr, 10 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156042340458
Ostatnia aktualizacja: 17-06-2024 09:20:37 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Book Title
Advertising as Culture
Genre
BUSINESS & ECONOMICS
ISBN
9781841506142
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Advertising As Culture
Item Height
229mm
Author
Chris Wharton
Publisher
Intellect Books
Item Width
178mm
Subject
Education
Number of Pages
229 Pages

O tym produkcie

Product Information

Penned by contributors from a range of disciplines, including art history, sociology, and media and cultural studies, the essays that constitute Advertising as Culture offer an informed and critical overview of approaches to the study of advertising. These in-depth contributions explore such topics as the conceptual relationship between advertising and culture; the development of advertising through the industrial period; the nature of advertising production and reception; the relationship of advertising to a range of cultural fields such as art, fashion, and music; and developments in digital media practice.

Product Identifiers

Publisher
Intellect Books
ISBN-13
9781841506142
eBay Product ID (ePID)
117487470

Product Key Features

Author
Chris Wharton
Publication Name
Advertising As Culture
Format
Paperback
Language
English
Subject
Education
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
229 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
178mm

Additional Product Features

Title_Author
Chris Wharton
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Numer VAT (NIP):
  • GB 901578627
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 07693718
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 07693718
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 6,3 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 421 981)

m***i (242)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived quickly and well packaged. Item slightly scuffed on the corners so not quite “like new” but overall quite pleased with this very reasonably priced purchase.
7***9 (4608)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect
2***5 (1658)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks clean tidy book fast delivery