|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Krzesło Ludwik glamour Dark Grey szare nowoczesne krzesła pikowane guzikami

Stan:
Nowy
Dostępne: 9
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Zary, Polska
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156065764128
Ostatnia aktualizacja: 17-04-2024 14:45:24 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot w oryginalnym opakowaniu ...
Materiał korpusu
Stal nierdzewna
MPN
LOUIS/DARK_GREY/G
Pomieszczenie
Jadalnia
Szerokość przedmiotu
50 cm
Kolor
Szary
Wysokość przedmiotu
93 cm
Długość przedmiotu
50 cm
Marka
BellaCasa.co
Typ produktu
Krzesło stołowe
Styl
Glam
Do pomieszczeń/na zewnątrz
Wewnątrz
Wymaga złożenia
Nie
Stan złożenia
Całkowicie złożone
Materiał obiciowy
welur
Wysokość siedzenia
45 cm
Głębokość siedzenia
50 cm
EAN
5908273399454

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

BellaCasa. co sp. z o. o.
--- ---
Żagańska 100 G
68200 Żary, lubuskie
Poland
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT71554738684
:liam-Eoc.asacalleb@pohs
Numer VAT (NIP):
  • PL 9282047499
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 080384998
Warunki prowadzenia sprzedaży
FAKTURA VAT
 
Standardowym dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon. Faktura VAT jest wystawiana na życzenie Kupującego.
 
W związku z nowelizacją ustawy o podatku VAT od dnia 1 lipca 2019 r. w przypadku wystawienia paragonu nie będzie możliwości wystawienia faktury do paragonu.
 
Dla osoby fizycznej dowodem zakupu jest paragon, natomiast dla podatnika (firmy) wystawiana jest faktura VAT. Po wyborze paragonu dla osoby fizycznej, nie będzie już możliwości wystawienia faktury do paragonu. Prosimy o zadeklarowanie w momencie dokonywania zakupu, czy towar nabywany jest przez osobę fizyczną czy podatnika VAT i podanie, jaki ostatecznie dowód zakupu ma zostać wystawiony (paragon czy faktura VAT).
 
WARUNKI REKLAMACJI
1. Uprawnienia Kupującego, który jest konsumentem, wynikające z postanowień niniejszego punktu są niezależne od uprawnień przysługujących na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827).
2. W przypadku, gdy Kupujący stwierdzi w zakupionym towarze wady jakościowe lub ilościowe powinien skontaktować się z obsługą e-sklepu w celu określenia sposobu jak najszybszego rozpatrzenia reklamacji.
3. Różnice w odcieniu wybarwienia tkaniny, skóry, eko-skóry, drewna, blatu kamiennego, które wynikają z różnie ustawionych parametrów monitora lub karty graficznej nie stanowią podstawy do zgłoszenia reklamacji. Kolor granitu, marmuru, kwarcytu czy drewna naturalnego w rzeczywistości może odbiegać kolorystycznie od zdjęcia produktu (zdjęcia mają jedynie charakter poglądowy).
4. W przypadku domawiania przez Kupującego mebla tapicerowanego tkaniną w takim samym kolorze jak zakupione już meble może wystąpić różnica w odcieniach wybranej tkaniny, co nie stanowi podstawy do reklamacji produktu. Dodatkowo Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic strukturalnych i kolorystycznych materiałów pochodzących z różnych belek oraz różnic między oferowanym próbnikiem tkanin a tkaniną pozyskaną w produkcji. Są to różnice wynikające z naturalnego procesu barwienia tkanin i są niezależne od Sprzedającego.
5. Granit i marmur są materiałami naturalnymi, dlatego różnice w ich kolorystyce i strukturze nie są wadą i nie podlegają reklamacji - naturalne rysy, mikropęknięcia czy przebarwienia na powierzchni kamienia są dowodem autentyczności oraz efektem naturalnych różnic jednego gatunku kamienia. W zależności od natury bloku kamiennego z którego kamień jest cięty mogą wystąpić różnice w przeważającym kolorze danego produktu.Ze względu na naturalność, przeźroczystość i mienienie się minerałów, zdjęcia granitów i marmurów nigdy nie uchwycą dokładnej natury kamienia. Różnica w kolorze, czy wielkości ziaren daje im ten wyjątkowy i niepowtarzalny charakter, co powoduje różnicę w odcieniu i intensywności kolorów. Kamień naturalny cechuje się dużą zmiennością koloru względem zastosowanego oświetlenia oraz ułożenia. Ten sam kamień może zdecydowanie różnić się kiedy oświetlimy go światłem ciepłym, zimnym czy dziennym. Nawet ułożenie pionowe vs poziome może wizualnie zmienić odcień kamienia. Granit i marmur mają strukturę krystaliczną, co oznacza, że na ich powierzchni mogą znajdować się maleńkie otworki. Są to przestrzenie między kryształkami różnych minerałów. Kamienie te również na swojej powierzchni mogą mieć naturalne rysy, mikropęknięcia czy przebarwienia. Nie jest to wada materiału, tylko dowód na autentyczność pochodzenia z natury oraz efekt naturalnych różnic jednego gatunku kamienia.
6. Z uwagi na ręczne profilowanie, polerowanie i kształtowanie stali mogą występować nielinearne różnice co do kształtu formy poszczególnych elementów i części mebla. Delikatne łączenia, ubytki są wynikem ręcznego procesu obróbki stali i nieuniknionym jego elementem. Ręczna obróbka cechuje się niepowtarzalnością każdego elementu mebla.
7. Protokół reklamacji Kupujący może pobrać ze strony e-sklepu. Po wypełnieniu jego wszystkich pól należy odesłać go zwrotnie drogą mailową. Kupujący ma prawo złożyć także reklamację w formie pisemnej lub e-mail.
8. W przypadku odsyłania towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia reklamowanego towaru w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie. Adres wysyłki: BellaCasa.co sp. z o.o. ul. Żagańska 100 G, 68-200 Żary.
9. Sprzedawca, za pośrednictwem firmy kurierskiej, na swój koszt odbierze towar od Kupującego.
10. W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji, wada zostanie usunięta. W przypadku braku możliwości usunięcia wady, towar zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku gdy jest on już niedostępny sprzedający zwróci pieniądze. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
11. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
12. Wady zostaną usuwanięte w terminie do 21 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
13. Wymiary produktów podane w e-sklepie mogą się różnić od rzeczywistych o +/- 2%, co wynika z procesów technologicznych. Uprawnienia z tytułu wad jakościowych wygasają:
a) po upływie terminu określonego w karcie gwarancyjnej w przypadku, gdy taka karta została dostarczona wraz z towarem - informacje o czasie trwania gwarancji oraz link do dokumentu lub do podstrony, na której znajdują się informacje odnośnie treści gwarancji zamieszczonej w karcie produktu na stronie sklepu,
b) w przypadku rękojmi po upływie terminu dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Uprawnienia z tytułu wad ilościowych winny być zgłoszone niezwłocznie po odbiorze przesyłki, nie później niż w terminie 7 dni.
14. Wszystkie produkty wykonywane oraz zamawiane na zamówienie Kupującego nie podlegają zwrotowi, w szczególności nie przysługuje w stosunku do nich prawo odstąpienia od Umowy. Nie zwracamy kosztów dostawy towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
15. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Pieniądze zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, licząc od daty otrzymania przez BellaCasa.co zwróconego towaru.
16. Każdy wysyłany przez nas produkt jest nowy i nie uszkodzony. Każdy produkt jest dokładnie sprawdzany przed wysyłką. Reklamowany produkt musi być kompletny, wraz ze wszystkimi dodatkowymi elementami lub gratisami, dostarczony wraz z dowodem zakupu (paragon lub fv) i opisem usterki oraz adresem i telefonem klienta.
17. Nie odbieramy wysyłek "za pobraniem" i nie ponosimy kosztów wysyłek poniesionych przez klienta bez uzgodnienia z naszym konsultantem.
 
REKLAMACJA NIE OBEJMUJE:
- uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu (tu reklamacje należy kierować do dostawcy)
- uszkodzeń opakowania (na przykład: kartony, torby, palety)
Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.
Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera lub listonoszai w razie jakichkolwiek uszkodzeń spisać protokół uszkodzenia, który jest podstawą do ubiegania się o wymianę towaru lub zwrot poniesionych kosztów. W innym przypadku nie uwzględniamy reklamacji, jeśli towar został uszkodzony podczas transportu.
Protokół należy spisać tego samego dnia.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z nami drogą mailową bądź telefoniczną.
 
WARUNKI ZWROTÓW
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
ZWROT TOWARÓW
1. W przypadku, gdy Kupujący chce odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru może skontaktować się z obsługą e-sklepu w celu określenia sposobu przeprowadzenia zwrotu towaru.
2. Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia zwracanego towaru w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie. Adres wysyłki: BellaCasa.co sp. z o.o., ul. Żagańska 100G, 68-200 Żary.
3. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). od umowy zawartej ze Sprzedawcą Kupujący może odstąpić bez podania przyczyn w terminie 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (nie dotyczy to produktów określonych w pkt. 10.5).
4. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w przypadku zamówienia produktu nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w tym w szczególności produktu o właściwościach indywidualnie określonych przez Konsumenta, takich jak kolor czy rodzaj materiału, z którego wykonany jest produkt. Wszystkie produkty wykonywane oraz zamawiane na zamówienie Kupującego nie podlegają zwrotowi, w szczególności nie przysługuje w stosunku do nich prawo odstąpienia od Umowy.
5. W przypadku rezygnacji z zamówienia na towar nieprefabrykowany przez Kupującego w terminie do 2 dni, licząc od dnia wpłaty zaliczki, podlega ona całkowitemu zwrotowi. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Kupującego po upływie 2 dni, licząc od dnia wpłaty zaliczki, nie podlega ona zwrotowi.
6. Kupujący ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez e-sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
8. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, z tym zastrzeżeniem, że Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. (W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot zostanie dokonany na rachunek karty płatniczej, z której dokonana była zapłata).
10. Kupujący może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
11. Sprzedawca nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną.
12. Kupujący może zwrócić rzecz za pośrednictwem firmy kurierskiej. Opłatę za przesyłkę w takim przypadku pokrywa Kupujący.
13. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Ze względu na gabaryty i wagę towaru, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa.
14. Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia zwracanego towaru w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie. Adres wysyłki: BellaCasa.co sp. z o.o. ul. Żagańska 100 G, 68 -200 Żary.
15. Przesyłki wysłane na adres Sprzedawcy za pobraniem nie będą odbierane.
 
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA LUB BRAK ODBIORU PRZESYŁKI
1. Klient może zrezygnować z zamówienia wyłącznie do momentu, gdy nie nie zostały rozpoczęte prace logistyczne, tzn. do chwili, gdy zamówienie nie otrzyma statusu "Przyjęte do realizacji", o czym klient informowany jest drogą mailową.
2. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość zrezygnowania z zamówienia, po uprzednim skontaktowaniu się ze Sprzedawcą, ale tylko i wyłącznie wówczas, gdy towar nie został jeszcze wysłany. W przypadku rezygnacji z zamówienia, gdy otrzymało ono już status "Przyjęte do realizacji", a prace związane z przygotowaniem towaru do wysyłki zostały już wykonane, Sprzedawca może obciążyć Klienta kosztami logistycznymi związanymi z pracami logistycznymi.
3. Klient nie może zrezygnować z zamówienia w sytuacji, gdy przesyłka została wysłana i towar jest w drodze. W przypadku nie odebrania przesyłki potwierdzonego zamówienia, które zostało wysłane zgodnie z wybranym przez Klienta sposobem dostawy, Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta kosztami dostawy zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
bellacasafurniture

bellacasafurniture

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 877
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (73)

d***d (2946)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Alles Zu voller Zufriedenheit
d***d (2946)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Alles Zu voller Zufriedenheit
d***d (2946)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Top