|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Computer Graphics: From Pixels to Programmable Graphics Hardware (Chapman & Hall

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 6,60
Około33,08 zł
Wysyłka:
GBP 15,80 (około 79,19 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Rossendale, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 3 cze a Cz, 20 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156121828690
Ostatnia aktualizacja: 28-05-2024 21:00:51 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Book Title
Computer Graphics: From Pixels to Programmable Graphics Hardware
Genre
The arts: general topics
ISBN
9781439867303
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Computer Graphics: from Pixels to Programmable Graphics Hardware
Item Height
234mm
Author
Alexey Boreskov, Evgeniy Shikin
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Subject
Computer Science
Item Weight
930g
Number of Pages
568 Pages

O tym produkcie

Product Information

Complete Coverage of the Current Practice of Computer Graphics Computer Graphics: From Pixels to Programmable Graphics Hardware explores all major areas of modern computer graphics, starting from basic mathematics and algorithms and concluding with OpenGL and real-time graphics. It gives students a firm foundation in today's high-performance graphics. Up-to-Date Techniques, Algorithms, and API The book includes mathematical background on vectors and matrices as well as quaternions, splines, curves, and surfaces. It presents geometrical algorithms in 2D and 3D for spatial data structures using large data sets. Although the book is mainly based on OpenGL 3.3, it also covers tessellation in OpenGL 4.0, contains an overview of OpenGL ES 2.0, and discusses the new WebGL, which allows students to use OpenGL with shaders directly in their browser. In addition, the authors describe a variety of special effects, including procedural modeling and texturing, fractals, and non-photorealistic rendering. They also explain the fundamentals of the dominant language (OpenCL) and platform (CUDA) of GPGPUs. Web Resource On the book's CRC Press web page, students can download many ready-to-use examples of C++ code demonstrating various effects. C++ wrappers for basic OpenGL entities, such as textures and programs, are also provided. In-Depth Guidance on a Programmable Graphics Pipeline Requiring only basic knowledge of analytic geometry, linear algebra, and C++, this text guides students through the OpenGL pipeline. Using one consistent example, it leads them step by step from simple rendering to animation to lighting and bumpmapping. Key Features Covers the main aspects of modern computer graphics Explains how to create various special effects using OpenGL Describes a wide range of current topics, such as tessellation, spherical harmonics, and geometric shaders Contains practical exercises and examples as well as numerous illustrations, including several color images Offers full, cross-platform source code and examples on the book's CRC Press web page Figure slides available upon qualifying course adoption

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781439867303
eBay Product ID (ePID)
176883858

Product Key Features

Author
Alexey Boreskov, Evgeniy Shikin
Publication Name
Computer Graphics: from Pixels to Programmable Graphics Hardware
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Computer Science
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
568 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
930g

Additional Product Features

Title_Author
Alexey Boreskov, Evgeniy Shikin
Series Title
Chapman & Hall/Crc Computer Graphics, Geometric Modeling, and Animation Series
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Numer VAT (NIP):
  • GB 901578627
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 07693718
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 6,3 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 402 933)

d***o (1045)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast delivery good quality bought another recommend seller
o***y (3527)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great item and fast delivery.
n***m (2080)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Beautifully detailed. Great price, quality and delivery. Highly recommended retailer.