|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing Research Kit For Dummies

Stan:
Dobry
A tan to the pages
Cena:
GBP 18,65
Około93,15 zł
Wysyłka:
GBP 12,00 (około 59,94 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Rossendale, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Cz, 30 maj a Pn, 17 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156149380929
Ostatnia aktualizacja: 26-05-2024 16:14:26 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“A tan to the pages”
Book Title
Marketing Research Kit For Dummies
Genre
BUSINESS & ECONOMICS
ISBN
9780470520680
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Research Kit for Dummies
Item Height
231mm
Author
Michael Hyman, Jeremy Sierra
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Item Width
189mm
Subject
Marketing
Item Weight
746g
Number of Pages
416 Pages

O tym produkcie

Product Information

The tools you need to identify, obtain, record, and analyze data Sure, access to data is faster and easier to obtain than ever before, but how do you cut through the clutter of information to find what's most useful and organize it to suit your purposes? Marketing Research Kit For Dummies supplies a brimming box of tools that help you mine mountains of data, find the sources you need, and focus your marketing plan. Whether you're an entrepreneur, a small business owner, or a marketer in a large organization, this powerful resource and companion CD provide you with hands-on tools you need to identify, obtain, record, and analyze secondary, data-electronic and print-for developing or revising a marketing plan, launching a new product or service, or implementing long-term strategic planning. It also offers clear, in-depth instructions and customizable forms for conducting your own primary research. Includes complete instructions for writing a research plan, conducting depth interviews, and focus groups Fully explains the process of sampling, analyzing data, and reporting results Features tips on developing questionnaires for face-to-face, Internet, and postal surveys Helps you keep an eye on your competition and analyze their results When money is tight and everything is on the line, you need to make sure you've done your homework. You need Marketing Research Kit For Dummies. Note: CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of eBook file.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780470520680
eBay Product ID (ePID)
92487466

Product Key Features

Author
Michael Hyman, Jeremy Sierra
Publication Name
Marketing Research Kit for Dummies
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
416 Pages

Dimensions

Item Height
231mm
Item Width
189mm
Item Weight
746g

Additional Product Features

Title_Author
Michael Hyman, Jeremy Sierra
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Numer VAT (NIP):
  • GB 901578627
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 07693718
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 6,3 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 401 199)

1***a (829)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Got the book 📕 and love it,looking forward to listening to this 👍
n***n (74)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect thank you 😊 Arrived super fast Would definitely recommend seller 👍 A++++
6***v (2201)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great set of DVD's and fast delivery