|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Digital and Social Media Marketing: A Results-Driven Approach by Aleksej Heinze

Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
AU $71,62
Około193,71 zł
Wysyłka:
AU $18,72 (około 50,63 zł) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Melbourne, Australia
Dostawa:
Szacowana między Pn, 24 cze a Pt, 5 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156220160065

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780367236021
Book Title
Digital and Social Media Marketing
ISBN
9780367236021
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Digital and Social Media Marketing: a Results-Driven Approach
Item Height
234mm
Author
Aleksej Heinze, Gordon Fletcher, Tahir Rashid, Ana Cruz
Publisher
Taylor & Francis Ltd
Item Width
156mm
Subject
Management, Marketing
Item Weight
526g
Number of Pages
336 Pages

O tym produkcie

Product Information

The second edition of Digital and Social Media Marketing is an up-to-date, industry-led results-driven guide to digital marketing. Mixing academic theory with practical examples from a range of different organisations worldwide, it provides insight into, and techniques to enable, the creation, development and maintenance of a successful digital presence. This highly regarded textbook has been fully revised to bring the content up-to-date with the newest digital technologies. With topics including developing an effective digital presence, search engine optimization, and measuring brand awareness, the new edition also looks at digital ethics, General Data Protection Regulation and privacy, artificial intelligence and machine learning, and voice strategies. New international case studies are explored, including Alibaba and Amazon, as well as revised practical exercises in each chapter, enabling students to see how the concepts underpinning digital and social media marketing support business success. The book's customisable Digital Business Maturity Model, and the Buyer Persona Spring, offer organisations a clear road map for understanding their own levels of technology adoption and digital strategy development. This accessible textbook provides a hands-on, user-friendly platform to turn skills and knowledge into strategic advantage. It is ideal for advanced undergraduate and postgraduate students of digital marketing and marketing strategy and for practitioners aiming to be at the cutting edge of digital and social media marketing. Alongside electronic resources for each chapter, this new edition also includes digital learning materials, case studies and exercises available in a supporting online learning environment. The online materials further enhance learners' experience and support a worldwide learning community.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13
9780367236021
eBay Product ID (ePID)
5046395675

Product Key Features

Author
Aleksej Heinze, Gordon Fletcher, Tahir Rashid, Ana Cruz
Publication Name
Digital and Social Media Marketing: a Results-Driven Approach
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
336 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
526g

Additional Product Features

Editor
Aleksej Heinze, Gordon Fletcher, Ana Cruz, Tahir Rashid
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Numer VAT (NIP):
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
thenilestore

thenilestore

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 3,3 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 429 475)

t***e (450)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived quickly in perfect condition. Many thanks!
b***e (923)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very easy seller to deal with. Will definitely purchase from again. Great packaging.
t***e (450)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book, arrived quickly in perfect condition. Many thanks.