|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zestaw marketingowy dla manekinów autorstwa Alexandra Hiama (2009, CD-ROM / Trade Paperback)

Tekst oryginalny
Marketing Kit for Dummies by Alexander Hiam (2009, CD-ROM / Trade Paperback)
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $3,60
Około14,12 zł
Wysyłka:
US $4,87 (około 19,10 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Rochester, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 3 cze a Pt, 7 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 166417579971

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Book Series
For Dummies
Features
CD-ROM
ISBN
9780470401156
Book Title
Marketing Kit for Dummies
Item Length
9in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2009
Format
CD-ROM / Trade Paperback
Language
English
Item Height
1in
Author
Alexander Hiam
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, E-Commerce / Internet Marketing, Marketing / Direct, Marketing / Research
Item Width
7.3in
Item Weight
25.6 Oz
Number of Pages
384 Pages

O tym produkcie

Product Information

Marketing Kit For Dummies, Third Edition enables readers to launch a successful marketing program from start to finish. The expert tips and information presented in the book takes some of the mystery out of marketing and explains, step by step, how to implement and execute marketing strategies in todays viral world.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
047040115x
ISBN-13
9780470401156
eBay Product ID (ePID)
24038263525

Product Key Features

Book Title
Marketing Kit for Dummies
Author
Alexander Hiam
Format
CD-ROM / Trade Paperback
Language
English
Topic
Marketing / General, E-Commerce / Internet Marketing, Marketing / Direct, Marketing / Research
Publication Year
2009
Genre
Business & Economics
Number of Pages
384 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
1in
Item Width
7.3in
Item Weight
25.6 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5415
Edition Number
3
Table of Content
Introduction. Part I: Tools for Designing Great Marketing Programs. Chapter 1: Boosting Your Business with Great Marketing. Chapter 2: Crafting a Breakthrough Marketing Plan. Chapter 3: Cutting Costs and Boosting Impact. Part II: Advertising Management and Design. Chapter 4: Planning and Budgeting Ad Campaigns. Chapter 5: Shortcuts to Great Ads. Part III: Power Alternatives to Advertising. Chapter 6: Branding with Business Cards, Letterhead, and More. Chapter 7: Creating Eye-Catching Brochures, Catalogs, and Spec Sheets. Chapter 8: Planning Coupons and Other Sales Promotions. Chapter 9: Spreading the Word with Newsletters. Chapter 10: Taking Advantage of Publicity. Part IV: Honing Your Marketing Skills. Chapter 11: The Customer Research Workshop. Chapter 12: The Creativity Workshop. Chapter 13: Writing Well for Marketing and Sales. Part V: Sales and Service Success. Chapter 14: Mastering the Sales Process. Chapter 15: Closing the Sale. Chapter 16: The Sales Success Workshop. Part VI: The Part of Tens. Chapter 17: Ten Great Marketing Strategies. Chapter 18: Ten Ways to Make Marketing Pay. Chapter 19: Ten Ways to Market on the Web. Appendix: About the CD. Index.
Copyright Date
2009
Dewey Decimal
840.9
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

robramos27

robramos27

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 38
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (14)

k***1 (26)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
A+ well packed and arrived in time. Thank you!
p***p (576)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
Thank you
****r (176)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
Super seller, A+ service.