|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Franczyza: Historia sportu Ilustrowany magazyn Michaela...

Tekst oryginalny
The Franchise : A History of Sports Illustrated Magazine by Michael...
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $9,99
Około40,02 zł
Wysyłka:
US $4,49 (około 17,99 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Maryland Heights, Missouri, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 17 cze a Cz, 20 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 166644032237
Ostatnia aktualizacja: 21-05-2024 18:11:18 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9780786862160
Publication Year
1997
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Subject Area
Language Arts & Disciplines
Publication Name
Franchise : a History of Sports Illustrated Magazine
Author
Michael Maccambridge
Item Length
9.2 in
Publisher
Hyperion Press
Item Width
6.1 in
Subject
Publishing
Number of Pages
352 Pages

O tym produkcie

Product Information

"I think over the years, it legitimized sports. All of a sudden, you could read a sports magazine, and still be considered able to read, for starters." -- Ray CaveSports Illustrated magazine is one of the great publishing success stories of the past 50 years -- a pop cultural phenomenon that has grown into a financial monolith, generating profits of more than one billion dollars since 1984. But if its success seems inevitable in retrospect, you dont know the whole story.Launched by Time Inc. patriarch Henry Luce in 1954, SI was for years dismissed by many mainstream sports fans as a snobbish, upper-crust magazine. One writer called it "a slick cookbook for the two-yacht family." But in the late 50s and early 60s, SIs prose was altered and enlivened by a new breed of smart, irreverent sportswriters, who were unapologetic about the central role of sports in modern society. They worked under legendary managing editor Andre Laguerre, the hard-drinking Frenchman who instilled SI with a breadth of vision that no sports magazine had ever possessed. From that collaboration emerged the blueprint for modern sports journalism, as well as the quintessential middle-class American magazine of the postwar era. The period also saw the debut of the controversial swimsuit issue, still the highest profile special issue in American magazine publishing.Laguerres transformation of the magazine -- which largely took place in a series of small, untrendy bars in midtown Manhattan in the 60s and 70s -- is one of the great untold stories of American journalism. It features a superb team of larger-than-life sportswriting legends like Dan Jenkins, George Plimpton, Frank Deford and Roy Blount, Jr., as well as cutting-edge photographers like Walter Iooss, Jr. and Neil Leifer.The Franchise: A History of Sports Illustrated Magazine is the first book to tell the story, documenting the development of one of the most fascinating and dominant franchises in all of American sports, from its obscure beginnings to its present-day prominence. Filled with never-before-told inside stories about the game behind the games, its a book for anyone who cares about sports, good writing and the high stakes world of modern media business.Michael MacCambridge worked for eight years as a columnist and critic at the A ustin American-Statesman, writing about movies, music, and popular culture. He lives in St. Louis with his wife, Danica Frost.

Product Identifiers

Publisher
Hyperion Press
ISBN-10
0786862165
ISBN-13
9780786862160
eBay Product ID (ePID)
345724

Product Key Features

Author
Michael Maccambridge
Publication Name
Franchise : a History of Sports Illustrated Magazine
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Publishing
Publication Year
1997
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

LCCN
97-015864
Intended Audience
Ages 9-12, Ages 4-8, Ages 2-3, under 2 Years
Lc Classification Number
Gv561.M185 1997
Target Audience
Juvenile Audience
Dewey Decimal
796/.05
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Jest Music & Games, Inc.
James Helferstay
, MO
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liamtoh@yatsrefleh_a_tsej
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Redoption Agency

Redoption Agency

99,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 274 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (140 514)

s***a (68)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
left a message from the website but this person lives only a three hour drive from where I live it shouldn't be that long to deliver, wondering what's going on.
l***i (73)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+!
u***s (2963)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described.