|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Podręcznik copywritingowy Adweek: najlepszy przewodnik po pisaniu potężnej reklamy

Tekst oryginalny
The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advert..
Stan:
Nowy
Cena:
US $9,89
Około38,79 zł
Wysyłka:
US $3,99 (około 15,65 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Thompsons Station, Tennessee, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Pn, 3 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 166735367604
Ostatnia aktualizacja: 04-05-2024 07:57:22 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9780470051245
Book Title
Adweek Copywriting Handbook : The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters
Item Length
9.1in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2006
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Joseph Sugarman
Genre
Business & Economics
Topic
Advertising & Promotion
Item Width
7.3in
Item Weight
17.6 Oz
Number of Pages
368 Pages

O tym produkcie

Product Information

A fun and authoritative guide to writing masterful copy Great copy is the heart and soul of the advertising business, whether its for print, television, radio, or any other medium. In The Adweek Copywriting Handbook , legendary copywriter and ad man Joseph Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. Sugarman walks you step by step through the entire copywriting process from getting prepared to researching products and markets to getting ideas down on paper and polishing them to a brilliant sheen. He explains the vital elements that make great copy and explores the emotional triggers that convince consumers to buy. Sugarman gives you all the tools and tactics you need to write the same kind of effective selling copy that has brought him fame and fortune. For anyone who wants to break into the advertising business, or ad pros who just want to get better at what they do, this is the ultimate companion resource. Complete with real examples of high-quality copy for various media, this practical and authoritative guide will tell you everything you need to know to write great copy and get ahead in the cutthroat world of advertising. "Sugarman is a living legend and by-God genius at writing copy that sells. This book is his masterpiece. It reveals all of his hard-earned secrets. The writing is riveting and the wisdom is worth gold. This is the best book on copywriting in the entire history of marketing." Joe Vitale, author, Theres a Customer Born Every Minute "There are a lot of great copywriters, but Sugarman is the best. He knows how to build a story and close a sale." Richard Thalheimer, President, The Sharper Image "[Sugarman has] a real talent for promotion and writing advertisements." Albert Gore, former Vice President of the United States

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470051248
ISBN-13
9780470051245
eBay Product ID (ePID)
63010859

Product Key Features

Book Title
Adweek Copywriting Handbook : The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters
Author
Joseph Sugarman
Format
Perfect
Language
English
Topic
Advertising & Promotion
Publication Year
2006
Genre
Business & Economics
Number of Pages
368 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
0.9in
Item Width
7.3in
Item Weight
17.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5825
Table of Content
Foreword: The Sugarman Legacy Ray Schultz xv Acknowledgments xix Introduction: The Origin of This Book 1 Section One: Understanding the Process Preview 9 1. General Knowledge 11 2. Specific Knowledge 15 3. Practice, Practice, Practice 23 4. The Purpose of All the Graphic Elements of an Ad 27 5. The First Sentence 31 6. Creating the Perfect Buying Environment 35 7. Resonating with the Reader 39 8. The Slippery Slide 45 9. Assumed Constraints 55 10. Seeds of Curiosity 59 11. Copy as Emotion 65 12. Selling the Concept, Not the Product 71 13. The Incubation Process 77 14. How Much Copy Should You Write? 81 15. The Art of Personal Communication 87 16. The Copy Sequence 93 17. The Editing Process 101 Section Two: Understanding What Works Preview 111 18. Powerful Copy Elements Explained 113 19. The Psychological Triggers 131 20. Selling a Cure, Not Prevention 193 21. Rating Your Writing Level 199 22. Seven Steps to Writing Great Copy 203 Section Three: Proving the Points--Ad Examples Preview 209 23. The Lazy Man's Way to Riches 211 24. A Fluke of Nature 219 25. Lingerie for Men 227 26. The More You Learn 233 27. A More Stimulating Way 237 28. Magic Baloney 239 29. Pet Plane 243 30. Mail Order Mansion 247 31. Hungarian Conspiracy 251 32. Vision Breakthrough 255 33. Gold Space Chains 259 34. Consumers Hero 263 35. Nautilus Spelling Sale 267 A Note: The Power of Your Pen 271 Section Four: Utilizing Your Copywriting Skills Preview 275 36. Writing for Different Media 277 Epilogue Some Final Thoughts 313 Appendix A Assumed Constraints, Continued 317 Appendix B Seeds of Curiosity, Continued 319 Appendix C Summary of Axioms and Major Points 321 Appendix D Recommended Reading 325 Index 327 About the Author 337
Copyright Date
2007
Lccn
2007-274136
Dewey Decimal
659.1
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Premium Book Co

Premium Book Co

99,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,4 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (1 155)

i***i (9)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
excellent condition; arrived promptly
p***p (793)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described. Fast shipping. Great seller.
2***2 (73)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As arrived fast!