Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Effective Customer Care by Pat Wellington (Paperback, 2010), NEW, FREE SHIPPING

lilaboti2011
  • (7283)
  • Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
    W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie mają zastosowania. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcej
AU $23,25
Około60,42 zł
Stan:
Nowy
Wysyłka:
AU $29,00 (około 75,36 zł) Australia Post International Standard.
Znajduje się w: Footscray, VIC, Australia
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Pn, 7 paź do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 172299617557
Ostatnia aktualizacja: 03-07-2024 13:59:51 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9780749459970
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Effective Customer Care
Item Height
216 mm
Author
Pat Wellington
Publisher
Kogan Page Ltd
Item Width
140 mm
Subject
Marketing
Item Weight
187 g
Number of Pages
144 Pages

O tym produkcie

Product Information

Effective Customer Care is an essential guide to creating excellent customer service that will not only satisfy your customers and prompt orders, but also cement customer relationships and develop loyalty...and thus increase profits. You will find out what really goes through a customer's mind when they look to purchase a product or service, and what might turn them away without you even realising it. If you have to handle complaints or problem solve you will be shown a robust and systematic approach to reduce these occurrences. In servicing your customer you will often need to get cooperation from others within your organisation, be it members of your team or those in other departments. Effective Customer Care will show you how to do this. And finally, you will learn how to ensure that you keep your customers loyal, and build an ongoing business relationship with them. Pat Wellington includes every aspect of the customer care process including how to: understand what the customer wants, not what you think they want; stop losing business and gain market share; motivate team members to offer a value added service to customers; improve the level of service offered; get a better level of service from internal customers and build long term relationships with customers and suppliers. It is written without jargon and includes international case studies from UK, Scandinavia, USA the Gulf and Singapore.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page Ltd
ISBN-13
9780749459970
eBay Product ID (ePID)
103967690

Product Key Features

Author
Pat Wellington
Publication Name
Effective Customer Care
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
144 Pages

Dimensions

Item Height
216 mm
Item Width
140 mm
Item Weight
187 g

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Pat Wellington
LeafCats
2228, 378
Series Title
Creating Success

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

lilaboti2011

lilaboti2011

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 20 tys.
Dołączył: wrz 2011
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (7 311)