Zdjęcie 1 z 1
Principles of Marketing By Philip Kotler, Gary Armstrong. 978013
Stan:
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,9% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 175838991120
Ostatnia aktualizacja: 14-05-2024 14:51:16 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
- Book Title
- Principles of Marketing By Philip Kotler, Gary Armstrong. 978013
- UPC
- 9780132286855
- ISBN
- 9780132286855
- EAN
- 9780132286855
- Publication Year
- 1995
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Principles of Marketing
- Item Height
- 235mm
- Publisher
- Pearson Education (US)
- Item Width
- 178mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 1528g
- Number of Pages
- 816 Pages
O tym produkcie
Product Information
This introduction to modern marketing shows students how to apply the basic concepts and practices of modern marketing as they are used in a wide variety of settings - in product and service firms, consumer and business markets, profit and nonprofit organizations, domestic and global companies, and small and large businesses. It provides practical real-world examples and applications showing the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance the organization's objectives and resources against needs and opportunities in the marketplace. The seventh edition emphasizes a number of marketing themes - delivering superior customer value, satisfaction, and quality; relationship marketing; total marketing quality; and value-delivery systems and adds significant new material on brand quality and brand strategy, including co-branding, multibranding, and packaging and the environment.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education (US)
ISBN-13
9780132286855
eBay Product ID (ePID)
95096942
Product Key Features
Publication Name
Principles of Marketing
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1995
Type
Textbook
Number of Pages
816 Pages
Dimensions
Item Height
235mm
Item Width
178mm
Item Weight
1528g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 175838991120
Ostatnia aktualizacja: 14-05-2024 14:51:16 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Argentyna, Austria, Brazylia, Chiny, Irlandia, Jemen, Kanada, Libia, Meksyk, Nauru, Niemcy, Południowa Afryka, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina, Wielka Brytania
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 175838991120
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 175838991120
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (224 550)
t***6 (1550)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Took awhile for delivery but finally got it & very happy. Thank you seller!
y***5 (701)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, fast posting ,well packaged would deal with anytime.
e***o (1083)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item as described thank you