|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

CIM Coursebook 08/09 Marketing Research and Information By Matth

Stan:
Dobry
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Dostępne: 2
Cena:
AU $22,16
Około58,74 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 176044103089
Ostatnia aktualizacja: 12-05-2024 19:06:09 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
UPC
9780750689625
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Book Title
Cim Coursebook 08/09 Marketing Research and Information
Item Height
246mm
Author
Matthew Housden
Publisher
Taylor & Francis Ltd
Topic
Management, Marketing
Item Width
189mm
Item Weight
680g
Number of Pages
272 Pages

O tym produkcie

Product Information

`Butterworth-Heinemann's CIM Coursebooks have been designed to match the syllabus and learning outcomes of our new qualifications and should be useful aids in helping students understand the complexities of marketing. The discussion and practical application of theories and concepts, with relevant examples and case studies, should help readers make immediate use of their knowledge and skills gained from the qualifications.' Professor Keith Fletcher, Director of Education, The Chartered Institute of Marketing `Here in Dubai, we have used the Butterworth-Heinemann Coursebooks in their various forms since the very beginning and have found them most useful as a source of recommended reading material as well as examination preparation.' Alun Epps, CIM Centre Co-ordinator, Dubai University College, United Arab Emirates Butterworth-Heinemann's official CIM Coursebooks are the definitive companions to the CIM professional marketing qualifications. The only study materials to be endorsed by The Chartered Institute of Marketing (CIM), all content is carefully structured to match the syllabus and is written in collaboration with the CIM faculty. Now in full colour and a new student friendly format, key information is easy to locate on each page. Each chapter is packed full of case studies, study tips and activities to test your learning and understanding as you go along. *The coursebooks are the only study guide reviewed and approved by CIM (The Chartered Institute of Marketing). *Each book is crammed with a range of learning objectives, cases, questions, activities, definitions, study tips and summaries to support and test your understanding of the theory. *Past examination papers and examiners' reports are available online to enable you to practise what has been learned and help prepare for the exam and pass first time. *Extensive online materials support students and tutors at every stage. Based on an understanding of student and tutor needs gained in extensive research, brand new online materials have been designed specifically for CIM students and created exclusively for Butterworth-Heinemann. Check out exam dates on the Online Calendar, see syllabus links for each course, and access extra mini case studies to cement your understanding. Explore marketingonline.co.uk and access online versions of the coursebooks and further reading from Elsevier and Butterworth-Heinemann. INTERACTIVE, FLEXIBLE, ACCESSIBLE ANY TIME, ANY PLACE www.marketingonline.co.uk

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13
9780750689625
eBay Product ID (ePID)
96289343

Product Key Features

Book Title
Cim Coursebook 08/09 Marketing Research and Information
Author
Matthew Housden
Format
Paperback
Language
English
Topic
Management, Marketing
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
189mm
Item Weight
680g

Additional Product Features

Title_Author
Matthew Housden
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 553 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (225 080)

_***w (32)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, thank you!
m***9 (15)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent
0***0 (271)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Wine DVD’s arrived swiftly and were exactly as advertised. Great seller communication too. Thank you x