Zdjęcie 1 z 1
![Building Strong Brands By David Aaker - Zdjęcie 1 z 1](https://i.ebayimg.com/images/g/ue8AAOSwiEVlnjF5/s-l500.jpg)
Building Strong Brands By David Aaker
Stan:
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Dostępne: 3
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,9% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 176169524892
Ostatnia aktualizacja: 13-06-2024 05:23:54 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
- Book Title
- Building Strong Brands By David Aaker
- ISBN
- 9781849830409
- Publication Year
- 2010
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Building Strong Brands
- Item Height
- 198mm
- Publisher
- Simon & Schuster Ltd
- Item Width
- 130mm
- Subject
- Marketing
- Number of Pages
- 400 Pages
O tym produkcie
Product Information
As industries turn increasingly hostile, it is clear that strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In David Aaker's pathbreaking book, MANAGING BRAND EQUITY, managers discovered the value of a brand as a strategic asset and a company's primary source of competitive advantage. Now, in this compelling new work, Aaker uses real brand-building cases from Saturn, General Electric, Kodak, Healthy Choice, McDonald's, and others to demonstrate how strong brands have been created and managed. A common pitfall of brand strategists is to focus on brand attributes. Aaker shows how to break out of the box by considering emotional and self-expressive benefits and by introducing the brand-as-person, brand-as-organisation, and brand-as-symbol perspectives. A second pitfall is to ignore the fact that individual brands are part of a larger system consisting of many intertwined and overlapping brands and subbrands. Aaker shows how to manage the brand system to achieve clarity and synergy, to adapt to a changing environment, and to leverage brand assets into new markets and products. As executives in a wide range of industries seek to prevent their products and services from becoming commodities, they are recommitting themselves to brands as a foundation of business strategy. This new work will be essential reading for the battle-ready.
Product Identifiers
Publisher
Simon & Schuster Ltd
ISBN-13
9781849830409
eBay Product ID (ePID)
95756674
Product Key Features
Publication Name
Building Strong Brands
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
400 Pages
Dimensions
Item Height
198mm
Item Width
130mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 176169524892
Ostatnia aktualizacja: 13-06-2024 05:23:54 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Argentyna, Austria, Brazylia, Chiny, Irlandia, Jemen, Kanada, Libia, Meksyk, Nauru, Niemcy, Południowa Afryka, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina, Wielka Brytania
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 176169524892
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 176169524892
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (225 285)
d***a (604)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described, very happy with my purchase.
l***6 (486)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Many thanks, I’ll be back for more.
n***n (263)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Love it thanks