|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Kreatywne przetwarzanie reklamy internetowej

Tekst oryginalny
Preattentive Processing of Web Advertising
Stan:
Bardzo dobry
(na16 JUN22TT n.1)light edge/point wear, light scuffing, no underlining or highlighting within, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $89,94
Około363,69 zł
Wysyłka:
US $3,93 (około 15,89 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: New York, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 6 maj a Pt, 10 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 176323896654

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“(na16 JUN22TT n.1)light edge/point wear, light scuffing, no underlining or highlighting within, ...
ISBN
9781934043639
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Preattentive Processing of Web Advertising
Item Height
0.7in
Author
Chan Yun Yoo
Item Length
8.5in
Publisher
Cambria Press
Item Width
5.5in
Item Weight
15.7 Oz
Number of Pages
232 Pages

O tym produkcie

Product Information

The World Wide Web provides an alternative way for practitioners to deliver advertising messages, and its success as an advertising medium continues as shown in a recent report from the Internet Advertising Bureau (2006). The Web ad revenues in the United States totaled over $12.5 billion for the year 2005, a 30 percent increase over 2004 revenues. Despite its exponential growth, Web advertising has endured much scrutiny due to its failure to engage consumers in interaction with advertising message. The very accountability for which Web advertising was once praised is now employed to question its value. The dismal click-through rates (i.e., below 1 percent), along with consumers' intentional avoidance of Web advertising, suggest that we need to look beyond the effortful or conscious processing of Web advertising. Despite the continued effort to theorize how Web advertising works, little has been known about how Web advertising may affect consumers' responses when the Web advertisements are outside of consumers' attentional focus. This book not only proposes a theoretical framework of how Web advertising works, but also empirically examines preattentive processing of Web advertising. The model proposes that the Web advertising source and message characteristics, in conjunction with moderating exogenous and endogenous variables, impact Web ad processing (via preattention versus focal attention) to influence Web ad effects. Furthermore, the study explores factors affecting the extent of preattentive processing of Web advertising and examines outcomes of preattentive processing in terms of memory, attitudes and consideration set formation. This book will be a critical reference for those in advertising, communications and Internet Studies.

Product Identifiers

Publisher
Cambria Press
ISBN-10
193404363x
ISBN-13
9781934043639
eBay Product ID (ePID)
21038592048

Product Key Features

Author
Chan Yun Yoo
Publication Name
Preattentive Processing of Web Advertising
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
232 Pages

Dimensions

Item Length
8.5in
Item Height
0.7in
Item Width
5.5in
Item Weight
15.7 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf6146.I58y66 2007
Copyright Date
2007
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, E-Commerce / Internet Marketing, Advertising & Promotion
Lccn
2007-018343
Dewey Decimal
659.14/4
Dewey Edition
22
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Gallery of Quarks

Gallery of Quarks

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (391)

c***g (3099)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
recommended seller - a pleasure!
c***g (3099)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
recommended seller - a pleasure!
a***d (3725)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect price, quality, addition!