|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Equal Measures: Ethnic Minority and Bilingual Pupils in Secondar

Stan:
Dobry
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Cena:
AU $14,80
Około38,47 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 176326018267
Ostatnia aktualizacja: 09-04-2024 05:07:04 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
Equal Measures: Ethnic Minority and Bilingual Pupils in Secondar
ISBN
9781858563039
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Equal Measures: Ethnic Minority and Bilingual Pupils in Secondary Schools
Item Height
250mm
Author
Penny Travers, Gillian Klein
Publisher
Institute of Education Press
Item Width
145mm
Subject
Social Sciences, Education
Item Weight
245g
Number of Pages
140 Pages

O tym produkcie

Product Information

(announced previously as Creative Approaches to Diversity and Achievement)What are the best ways of working effectively with ethnic minority and bilingual pupils in secondary schools? How can schools make optimal use of teaching assistants? What do pupils have to say? This wide ranging and insightful book presents the views of pupils, the community, teachers, managers and advisers, who draw on their own experiences and share their insights and learning. All are in one London borough, but the views captured here are relevant to all educational practitioners working in multiethnic and multilingual schools anywhere in the West.What is new about this book is that it shows why certain principles and practices have proved so successful in the case study schools and how they can be widely applied to: welcoming newly arrived pupils inclusion in all aspects of school life teacher expectations, effective support -- and challenge -- for pupils learning English as an additional language strategic planning and the importance of imaginative approaches to teaching, learning and building a sense of belonging Chapters outline the importance of strategic thinking and planning at whole school and classroom level and the value of working in partnership. One is devoted to the role that teaching assistants play in raising ethnic minority achievement and describes models of good practice at primary school that can be transferred to secondary level. A chapter on fluent maths shows how the teaching of mathematics can be culturally inclusive and can develop thinking, language and literacy skills. Further chapters consider groups who are vulnerable or risk not realising their full potential, including those from refugee families and Traveller communities. Black students who are bucking the trend and achieving highly speak out about what has enabled them to succeed at school and what teachers should be doing.Much can be done to enhance the learning experiences of pupils and the small scale action research projects described here have all made a significant difference to academic performance. Anyone working in a culturally diverse school needs this book. It will also be valuable to teacher trainers and students and to policy makers.

Product Identifiers

Publisher
Institute of Education Press
ISBN-13
9781858563039
eBay Product ID (ePID)
95763546

Product Key Features

Author
Penny Travers, Gillian Klein
Publication Name
Equal Measures: Ethnic Minority and Bilingual Pupils in Secondary Schools
Format
Paperback
Language
English
Subject
Social Sciences, Education
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
140 Pages

Dimensions

Item Height
250mm
Item Width
145mm
Item Weight
245g

Additional Product Features

Editor
Penny Travers, Gillian Klein
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 552 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (224 763)

i***i (1081)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Product as described and fast postage. Many thanks.
s***m (116)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good.
x***a (3780)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast, fuzz-free transaction. Highly Recommended..!