|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu So, 11 maj o 17:55, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Giorgio Armani Bezramkowe Prostokątne Unisex Okulary przeciwsłoneczne Ultralight Niebieski Odcień z etui

Tekst oryginalny
Giorgio Armani Rimless Rectangle Unisex Sunglasses Ultralight Blue Tint W/ Case
Stan:
Używany
Cena:
US $89,89
Około354,63 zł
Wysyłka:
US $6,65 (około 26,24 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: North Kingsville, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 20 maj a Śr, 22 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 176329207832

Parametry przedmiotu

Stan
Używany: Przedmiot, który był poprzednio noszony. Aby sprawdzić szczegóły, zobacz opis podany przez ...
Magnification Strength
0
Lens Technology
Tinted
Brand
Giorgio Armani
Frame Color
Brown
Type
Sunglasses
Department
Unisex Adults
Model
Giorgio Armani
Frame Material
Bronze
Theme
Metal
Style
Rectangle
Features
Rimless
Lens Color
Blue

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej