Ten przedmiot sprzedał się w dniu Śr, 5 cze o 20:35.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing usług: integracja koncentracji na kliencie w całej firmie; 7. edycja; spirala związana

Tekst oryginalny
Services Marketing: Integrating Customer Focus Across Firm; 7th Ed; Spiral Bound
Stan:
Nowy
Sprzedane za:
US $16,00
Około64,73 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Shafter, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a Pn, 1 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 176362739006

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm Ha
ISBN
9780078112102
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Length
10.3 in
Subject
Marketing / General, Industries / Service, Customer Relations
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Mary Jo Bitner, Valarie A. Zeithaml, Dwayne D. Gremler
Item Weight
41.9 Oz
Item Width
8.2 in
Number of Pages
544 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0078112109
ISBN-13
9780078112102
eBay Product ID (ePID)
220479811

Product Key Features

Number of Pages
544 Pages
Language
English
Publication Name
Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm
Publication Year
2017
Subject
Marketing / General, Industries / Service, Customer Relations
Type
Textbook
Author
Mary Jo Bitner, Valarie A. Zeithaml, Dwayne D. Gremler
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
41.9 Oz
Item Length
10.3 in
Item Width
8.2 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2016-059704
Dewey Edition
21
Grade From
College Freshman
Illustrated
Yes
Grade To
College Freshman
Dewey Decimal
658.8
Table Of Content
Part 1: Foundations for Services Marketing Chapter 1: Introduction to Services Chapter 2: Conceptual Framework of the Book: The Gaps Model of Service Quality Part 2: Focus on the Customer Chapter 3: Customer Expectations of Service Chapter 4: Customer Perceptions of Service Part 3: Understanding Customer Requirements Chapter 5: Listening to Customers through Research Chapter 6: Building Customer Relationships Chapter 7: Service Recovery Part 4: Aligning Service Design and Standards Chapter 8: Service Innovation and Design Chapter 9: Customer-Defined Service Standards Chapter 10: Physical Evidence and the Servicescape Part 5: Delivering and Performing Service Chapter 11: Employees' Roles in Service Delivery Chapter 12: Customers' Roles in Service Delivery Chapter 13: Managing Demand and Capacity Part 6: Managing Service Promises Chapter 14: Integrated Service Marketing Communications Chapter 15: Pricing of Services Part 7: Service and the Bottom Line Chapter 16: The Financial and Economic Impact of Service
Synopsis
Zeithaml's Services Marketing introduces readers to the vital role that services play in the economy and its future. Services dominate the advanced economies of the world, and virtually all companies view services as critical to retaining their customers. The seventh edition maintains a managerial focus by incorporating company examples and strategies for addressing issues in every chapter, emphasizing the knowledge needed to implement service strategies for competitive advantage across industries. New research references and examples in every chapter include increased coverage of new business model examples such as Airbnb, Uber, OpenTable, Mint/Intuit, and others, alongside greater emphasis on technology, digital and social marketing, Big Data, and data analytics as a service. The longer cases have been removed from the 7e. View Table of Contents and Features below for more information.
LC Classification Number
HD9980.5.Z45 2017
Copyright Date
2018
ebay_catalog_id
4

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

rscarpenter-1

rscarpenter-1

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 129
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (46)

5***n (5)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
perfect , i was scared that it wasn’t going to work but it’s working pretty well
e***m (648)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect sizing. Received as described. Thanks!
3***2 (16)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
grate