|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Brand/Story: Cases and Explorations in Fashion Branding by Joseph H. Hancock, II

Stan:
Nowy
Cena:
GBP 38,50
Około195,56 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 22,37 (około 113,63 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Cardiff, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Pn, 17 cze a Wt, 25 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 184340938519
Ostatnia aktualizacja: 13-02-2024 12:56:52 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Brand/Story
eBay category
261186
eBay condition
1000
ISBN
9781501300028
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Brand/Story: Cases and Explorations in Fashion Branding
Item Height
229mm
Author
Joseph H. Hancock
Publisher
Bloomsbury Publishing
Item Width
152mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
469g
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

Brand/Story: Cases and Explorations in Fashion Branding, Second Edition examines how a retailer, manufacturer, or designer label uses storytelling to grab a consumer's interest. For consumers, branding tells the story and creates the identity for a product, a person, and a company. Using 10 case studies on such notable brands as Levis and Vivienne Westwood, Brand/Story looks at what a fashion brand is about and why companies advertise the way they do. It enables the reader to think critically about branding-both the medium and the message-and not simply take advertisements and brands at face value. New to this edition: ~Features 7 new brands including LuluLemon, Warby Parker, MAC Cosmetics and Topshop/Topman ~Over 40 new color images including advertisements for Ralph Lauren, Vera Wang, and Dolce & Gabbana ~Updated interviews with industry professionals including Nancy Mair, General Merchandise Manager, Burlington Stores and Jill Walker-Roberts, President of Walker-Roberts Consulting ~New Go Outside! exercises provide readers with scenarios in which they can apply what they learn to other brands they encounter ~Chapter objectives and discussion questions allow the reader to fully engage with the content Instructor Resources: ~Instructor's Guide and Test Bank provide suggestions for planning the course and using the text in the classroom ~ PowerPoint presentations include images from the book and provide a framework for lecture and discussion

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing
ISBN-13
9781501300028
eBay Product ID (ePID)
221223508

Product Key Features

Author
Joseph H. Hancock
Publication Name
Brand/Story: Cases and Explorations in Fashion Branding
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
469g

Additional Product Features

Title_Author
Joseph H. Hancock
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

PAUL BRIAN CAME !! CAMELOT BOOKS
Warren Came
Camelot House
Cae Glas Road
Cardiff, Rumney
Cardiff
CF3 3JU
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT77706302920
:liam-Emoc.liamg@pohskoobsnilrem
Numer VAT (NIP):
  • GB 329137652
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
BookMail

BookMail

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (483 259)

2***0 (354)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect thanks 👍😊
f***k (149)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good
o***r (607)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick delivery. Arrived in perfect condition. Thanks