Masz taki przedmiot na sprzedaż?

MKTG (z MKTG Online, 1 termin (6 miesięcy) wydrukowana karta dostępu) - BARDZO DOBRY

Tekst oryginalny
MKTG (with MKTG Online, 1 term (6 months) Printed Access Card) - VERY GOOD
Stan:
Nowy
Dostępne: 4
Cena:
US $24,99
Około100,58 zł
Wysyłka:
US $5,61 (około 22,58 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Raymore, Missouri, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 25 cze a Pt, 28 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 185979265164
Ostatnia aktualizacja: 10-07-2023 03:23:51 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Brand
Unbranded
MPN
Does not apply
ISBN
9781337407588
Book Title
Bundle: Mktg, 12th + Mindtap Marketing, 1 Term (6 Months) Printed Access Card
Book Series
Mindtap Course List Ser.
Publisher
Cengage South-Western
Item Length
10.8 in
Edition
12
Publication Year
2018
Format
Trade Paperback / Mixed Lot
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.8 in
Author
Carl Mcdaniel, Charles W. Lamb, Joe F. Hair
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, General
Item Weight
35.6 Oz
Item Width
8.5 in
Number of Pages
400 Pages

O tym produkcie

Product Information

Students save money when purchasing bundled products. This bundle contains Lamb/Hair/McDaniel's MKTG, 12th Edition, and access to MindTap for one term via printed access card. With a single login for MindTap, you can connect with your instructor, organize coursework and have access to a range of study tools, including an e-book and apps all in one place! MindTap helps you learn on your terms. Read or listen to textbooks and study with the aid of instructor notifications, flashcards and practice quizzes.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1337407585
ISBN-13
9781337407588
eBay Product ID (ePID)
239701790

Product Key Features

Edition
12
Book Title
Bundle: Mktg, 12th + Mindtap Marketing, 1 Term (6 Months) Printed Access Card
Number of Pages
400 Pages
Language
English
Publication Year
2018
Topic
Marketing / General, General
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Author
Carl Mcdaniel, Charles W. Lamb, Joe F. Hair
Book Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback / Mixed Lot

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
35.6 Oz
Item Length
10.8 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Dewey Edition
23
Reviews
The online help was great. The games made it so it wasn't boring and I retained more of the information., I like the online quizzes. They are very helpful. So are the chapter review cards. I use them before each exam.
Lccn
2017-954064
Dewey Decimal
658.8
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Hf5415
Table of Content
Part I: THE WORLD OF MARKETING.1. An Overview of Marketing.2. Strategic Planning for Competitive Advantage.3. Ethics and Social Responsibility.4. The Marketing Environment.5. Developing a Global Vision.Part II: ANALYZING MARKETING OPPORTUNITIES.6. Consumer Decision Making.7. Business Marketing.8. Segmenting and Targeting Markets.9. Marketing Research.Part III: PRODUCT DECISIONS.10. Product Concepts.11. Developing and Managing Products.12.Services and Nonprofit Organization Marketing.Part IV: DISTRIBUTION DECISIONS. 13. Supply Chain Management and Marketing Channels.14. Retailing.Part V: PROMOTION AND COMMUNICATION STRATEGIES.15. Marketing Communications.16. Advertising, Public Relations, and Sales Promotion.17. Personal Selling and Sales Management.18. Social Media and Marketing.Part VI: PRICING DECISIONS.19. Pricing Concepts.Endnotes.Index.Student/Instructor Review Cards.
Copyright Date
2019

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Champion Book Co LLC

Champion Book Co LLC

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (291)

e***n (474)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
arrived as stated. very good condition
s***c (59)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Needed this for work, cheapest I found
r***f (155)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Fast and accurate shipping.