Zdjęcie 1 z 3
Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy w życiu i biznesie Charles Duhigg–
Stan:
Wysyłka:
Znajduje się w: Commerce City, Colorado, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 12 cze a Pn, 17 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,6% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 186293256195
Ostatnia aktualizacja: 08-04-2024 04:55:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9780812981605
- Book Title
- Power of Habit : Why Wedo What Wedo in Life and Business
- Item Length
- 8 in
- Publisher
- Random House Publishing Group
- Publication Year
- 2014
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 0.9 in
- Genre
- Self-Help, Psychology, Business & Economics
- Topic
- Personal Growth / General, Organizational Behavior, General, Social Psychology
- Item Width
- 5.2 in
- Item Weight
- 10 oz
- Number of Pages
- 416 Pages
O tym produkcie
Product Information
Duhigg takes us to the edge of scientific discoveries that explain why habits exist and how they can be changed. Distilling information into narratives that take us from the boardrooms of Procter & Gamble to sidelines of the NFL to the front lines of the civil rights movement, Duhigg presents a new understanding of human nature and its potential. At the book's core, the author argues that the key to exercising regularly, losing weight, being more productive, and achieving success is understanding how habits work. As Duhigg shows, by harnessing this new science, we can transform our businesses, our communities, and our lives.
Product Identifiers
Publisher
Random House Publishing Group
ISBN-10
081298160x
ISBN-13
9780812981605
eBay Product ID (ePID)
9038770684
Product Key Features
Book Title
Power of Habit : Why Wedo What Wedo in Life and Business
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Personal Growth / General, Organizational Behavior, General, Social Psychology
Publication Year
2014
Illustrator
Yes
Genre
Self-Help, Psychology, Business & Economics
Number of Pages
416 Pages
Dimensions
Item Length
8 in
Item Height
0.9 in
Item Width
5.2 in
Item Weight
10 oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Bf335.D78 2014
Reviews
"Sharp, provocative, and useful." --Jim Collins "Few [books] become essential manuals for business and living. The Power of Habit is an exception. Charles Duhigg not only explains how habits are formed but how to kick bad ones and hang on to the good." -- Financial Times "A flat-out great read." --David Allen, bestselling author of Getting Things Done: The Art of Stress-Free Productivity "You'll never look at yourself, your organization, or your world quite the same way." --Daniel H. Pink, bestselling author of Drive and A Whole New Mind "Entertaining . . . enjoyable . . . fascinating . . . a serious look at the science of habit formation and change." -- The New York Times Book Review "Cue: see cover. Routine: read book. Reward: fully comprehend the art of manipulation." -- Bloomberg Businessweek "Absolutely fascinating." -- Wired From the Hardcover edition., NEW YORK TIMES BESTSELLER * NPR BESTSELLER * WASHINGTON POST BESTSELLER * LOS ANGELES TIMES BESTSELLER * USA TODAY BESTSELLER * PUBLISHERS WEEKLY BESTSELLER "Sharp, provocative, and useful." --Jim Collins "Few [books] become essential manuals for business and living. The Power of Habit is an exception. Charles Duhigg not only explains how habits are formed but how to kick bad ones and hang on to the good." -- Financial Times "A flat-out great read." --David Allen, bestselling author of Getting Things Done: The Art of Stress-Free Productivity "You''ll never look at yourself, your organization, or your world quite the same way." --Daniel H. Pink, bestselling author of Drive and A Whole New Mind "Entertaining . . . enjoyable . . . fascinating . . . a serious look at the science of habit formation and change." -- The New York Times Book Review "Cue: see cover. Routine: read book. Reward: fully comprehend the art of manipulation." -- Bloomberg Businessweek "A fresh examination of how routine behaviors take hold and whether they are susceptible to change . . . The stories that Duhigg has knitted together are all fascinating in their own right, but take on an added dimension when wedded to his examination of habits." -- Associated Press "There''s been a lot of research over the past several years about how our habits shape us, and this work is beautifully described in the new book The Power of Habit ." --David Brooks, The New York Times "A first-rate book--based on an impressive mass of research, written in a lively style and providing just the right balance of intellectual seriousness with practical advice on how to break our bad habits." -- The Economist "I have been spinning like a top since reading The Power of Habit, New York Times journalist Charles Duhigg''s fascinating best-seller about how people, businesses and organizations develop the positive routines that make them productive--and happy." -- The Washington Post "An absolutely fascinating . . . book [that explores] a startling and sometimes dismaying collision between the increasingly sophisticated scientific understanding of habits--how they''re formed, how they can be disrupted and changed--and, among other things, companies'' efforts to use that knowledge to steer your habits and money their way." -- Wired "If Duhigg is right about the nature of habits, which I think he is, then trying to get rid of these bad habits won''t work. Instead, what is needed is to teach the managers to identify the cues that lead to these bad habits and rewards, and then learn alternative routines that lead to similar rewards, i.e. business and personal success." -- Forbes " The Power of Habit is chock-full of fascinating anecdotes . . . how an early twentieth century adman turned Pepsodent into the first bestselling toothpaste by creating the habit of brushing daily, how a team of marketing mavens at Procter & Gamble rescued Febreze from the scrapheap of failed products by recognizing that a fresh smell was a fine reward for a cleaning task, how Michael Phelps'' coach instilled habits that made him an Olympic champion many times over, and how Tony Dungy turned the Indianapolis Colts into a Super Bowl-winning team." -- Los Angeles Times "Duhigg clearly knows that people do not like, or even buy, the idea that we''re not creatures of choice. He carefully explains each step of habit building, using science and--the best part--a slew of interesting anecdotes." -- The Seattle Times "Duhigg argues that much of our lives is ruled by unconscious habits, good and bad, but that by becoming consciously aware of the cues that trigger our habits and the rewards they provide, we can change bad practices into good ones." -- Pittsburgh Post-Gazette "Duhigg''s revelation that Target had developed a model to predict whether female customers were pregnant ignited a firestorm after an excerpt from his book, The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business, was published." -- USA Today, "Sharp, provocative, and useful." --Jim Collins "Few [books] become essential manuals for business and living. The Power of Habit is an exception. Charles Duhigg not only explains how habits are formed but how to kick bad ones and hang on to the good." -- Financial Times "Entertaining . . . enjoyable . . . fascinating . . . a serious look at the science of habit formation and change." -- The New York Times Book Review "Cue: see cover. Routine: read book. Reward: fully comprehend the art of manipulation." -- Bloomberg Businessweek "A fresh examination of how routine behaviors take hold and whether they are susceptible to change . . . The stories that Duhigg has knitted together are all fascinating in their own right, but take on an added dimension when wedded to his examination of habits." -- Associated Press "There's been a lot of research over the past several years about how our habits shape us, and this work is beautifully described in the new book The Power of Habit ." --David Brooks, The New York Times "A first-rate book--based on an impressive mass of research, written in a lively style and providing just the right balance of intellectual seriousness with practical advice on how to break our bad habits." -- The Economist "I have been spinning like a top since reading The Power of Habit, New York Times journalist Charles Duhigg's fascinating best-seller about how people, businesses and organizations develop the positive routines that make them productive--and happy." -- The Washington Post "An absolutely fascinating . . . book [that explores] a startling and sometimes dismaying collision between the increasingly sophisticated scientific understanding of habits--how they're formed, how they can be disrupted and changed--and, among other things, companies' efforts to use that knowledge to steer your habits and money their way." -- Wired "If Duhigg is right about the nature of habits, which I think he is, then trying to get rid of these bad habits won't work. Instead, what is needed is to teach the managers to identify the cues that lead to these bad habits and rewards, and then learn alternative routines that lead to similar rewards, i.e. business and personal success." -- Forbes " The Power of Habit is chock-full of fascinating anecdotes . . . how an early twentieth century adman turned Pepsodent into the first bestselling toothpaste by creating the habit of brushing daily, how a team of marketing mavens at Procter & Gamble rescued Febreze from the scrapheap of failed products by recognizing that a fresh smell was a fine reward for a cleaning task, how Michael Phelps' coach instilled habits that made him an Olympic champion many times over, and how Tony Dungy turned the Indianapolis Colts into a Super Bowl-winning team." -- Los Angeles Times
Copyright Date
2014
Target Audience
Trade
Lccn
2013-474782
Dewey Decimal
158.1
Dewey Edition
23
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 186293256195
Ostatnia aktualizacja: 08-04-2024 04:55:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Commerce City, Colorado, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa
Wykluczenia:
Barbados, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
US $4,13 (około 16,49 zł) | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (USPS Media MailTM) | Szacowana między Śr, 12 cze a Pn, 17 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 186293256195
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 186293256195
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawców (17 909)
6***o (99)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect!
g***g (430)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect
m***s (157)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great fit, really nice shirt. Just as advertised