|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing: Wprowadzenie Philipa Kotlera i Gary’ego Armstronga (oprawa miękka)

Tekst oryginalny
Marketing:An Introduction by Philip Kotler and Gary Armstrong ( Paperback)
Stan:
Dobry
Cena:
US $145,99
Około575,11 zł
Wysyłka:
US $5,61 (około 22,10 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Venice, Florida, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 5 cze a Pt, 7 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 186294580803

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
ISBN
9780135192122
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Marketing : an Introduction
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Item Length
10.9in
Publisher
Pearson Books
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General
Item Width
8.5in
Number of Pages
672 Pages

O tym produkcie

Product Information

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approach Marketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highlights, and revised end-of-chapter exercises, students are able to apply marketing concepts to real-world company scenarios. This title is also available digitally as a standalone Pearson eText, or via MyLab Accounting, which includes the Pearson eText. These options give students affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. Contact your Pearson rep for more information.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Books
ISBN-10
0135192129
ISBN-13
9780135192122
eBay Product ID (ePID)
13050024947

Product Key Features

Book Title
Marketing : an Introduction
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General
Genre
Business & Economics
Number of Pages
672 Pages

Dimensions

Item Length
10.9in
Item Width
8.5in

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.K625 2020
Edition Number
14
Table of Content
PART 1: DEFINING MARKETING AND MARKETING PROCESS 1. Marketing: Creating Customer Value and Engagement 2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Engagement, Value, and Relationships PART 2: UNDERSTANDING THE MARKETPLACE AND CONSUMER VALUE 3. Analyzing the Marketing Environment 4. Managing Marketing Information to Gain Customer Insights 5. Understanding Consumer and Business Buyer Behavior PART 3: DESIGNING A CUSTOMER-VALUE DRIVEN STRATEGY AND MIX 6. Customer Value-Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers 7. Products, Services, and Brands: Building Customer Value 8. Developing New Products and Managing the Product Life Cycle 9. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value 10. Marketing Channels: Delivering Customer Value 11. Retailing and Wholesaling 12. Engaging Consumers and Communicating Customer Value: Advertising and Public Relations 13. Personal Selling and Sales Promotion 14. Direct, Online, Social Media, and Mobile Marketing PART 4: EXTENDING MARKETING 15. The Global Marketplace 16. Sustainable Marketing: Social Responsibility and Ethics APPENDICES 1. Company Cases 2. Marketing Plan 3. Marketing by the Numbers 4. Careers in Marketing
Copyright Date
2020
Lccn
2018-045243
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

nslag3761

nslag3761

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 215
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (62)

i***i (247)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks
1***r (573)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item arrived quickly and as described, thanks!!
b***b (408)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Item as described A +transaction