|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

PERCEPCJA SPOŁECZNA: WYKRYWANIE I INTERPRETACJA Rutherford & Valerie A.

Tekst oryginalny
SOCIAL PERCEPTION: DETECTION AND INTERPRETATION OF By Rutherford & Valerie A.
Tekst oryginalny
Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
Stan:
Bardzo dobry
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $49,95
Około195,86 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: US, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Pn, 3 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 186388056651

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
0262019272
Book Title
Social Perception: Detection and Interpretation of Animacy,
Genre
PSYCHOLOGY
ISBN
9780262019279
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Social Perception : Detection and Interpretation of Animacy, Agency, and Intention
Item Height
1.1in
Author
Valerie A. Kuhlmeier
Item Length
9.4in
Publisher
MIT Press
Item Width
6.7in
Item Weight
24.6 Oz
Number of Pages
352 Pages

O tym produkcie

Product Information

An interdisciplinary exploration of perceptual and cognitive processes underlying the ability to perceive social information, drawing on current research and new experimental techniques. As we enter a room full of people, we instantly have a number of social perceptions. We have an automatic perception of others as subjective agents with their own points of view, thoughts, and goals, and we can quickly interpret minimal visual information to infer that something is animate. This book explores the perceptual and cognitive processes that allow humans to perceive and understand this social information quickly and apparently effortlessly. Top researchers in fields ranging from developmental psychology to vision science consider the perception of biological and animate motion, inferences based on this motion, and the early development of these abilities. These innovative contributions reflect a recent renewal of interest in the attribution of agency and the understanding of goal-directed behavior, which has been accompanied by a rapid increase in empirical discoveries enabled by such new experimental techniques as brain imaging. The research presented in Social Perception suggests that an intuitive understanding of others is an integral part of human psychology, develops early, relies on a network of brain regions, and may be compromised in autism. Contributors Dare Baldwin, Lara Bardi, H. Clark Barrett, Erin Cannon, You-jung Choi, Willem E. Frankenhuis, Tao Gao, Emily D. Grossman, Antonia Hamilton, Petra Hauf, Valerie A. Kuhlmeier, Jeff Loucks, Scott A. Love, Yuyan Luo, Elena Mascalzoni, Phil McAleer, Richard Ramsey, Lucia Regolin, M.D. Rutherford, Kara Sage, Brian J. Scholl, Maggie Shiffrar, Francesca Simion, Jessica Sommerville, James P. Thomas, Nikolaus Troje, Amanda Woodward

Product Identifiers

Publisher
MIT Press
ISBN-10
0262019272
ISBN-13
9780262019279
eBay Product ID (ePID)
166319008

Product Key Features

Author
Valerie A. Kuhlmeier
Publication Name
Social Perception : Detection and Interpretation of Animacy, Agency, and Intention
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
1.1in
Item Width
6.7in
Item Weight
24.6 Oz

Additional Product Features

Grade from
College Graduate Student
Copyright Date
2013
Topic
Life Sciences / Neuroscience, General, Cognitive Psychology & Cognition
Dewey Decimal
302.12
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Psychology, Science, Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ZUBER

ZUBER

98,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 854 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (263 218)

g***c (1268)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast delivery, as described, great experience!!!
r***a (242)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, would buy from again
a***d (1397)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great seller!