|Wystawione w kategorii:
Licytowanie zakończyło się w dniu Cz, 25 kwi o 20:52. Sprzedawca ponownie wystawił ten sam lub podobny przedmiot.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Principles of Marketing by Philip Kotler & Gary Armstrong - Fifth Edition

Stan:
Do przyjęcia
No rips, onerous creases or markings to the text.
Zakończona: 25-04-2024 20:52:38 CEST
Cena wywoławcza:
GBP 4,99
Około25,38 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Loughborough, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 186399530034

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia
Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ale książka jest nadal cała. Na marginesach możliwe są notatki oraz podkreślenia i zaznaczenia w tekście, ale nie brakuje stron ani niczego, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na czytelność lub zrozumiałość tekstu. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“No rips, onerous creases or markings to the text.”
Educational Level
Adult & Further Education
ISBN
9780130980397
Publication Year
1993
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Principles of Marketing
Item Height
178mm
Author
Gary Armstrong, Philip Kotler
Publisher
Pearson Education (US)
Item Width
235mm
Subject
Marketing
Item Weight
1400g
Number of Pages
752 Pages

O tym produkcie

Product Information

This text presents an overview of the core topics of marketing. Features include: global marketing; ethical issues and social responsibility; building customer satisfaction through quality, service and value; and case studies concerning environmental, cultural and presidential marketing.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (US)
ISBN-13
9780130980397
eBay Product ID (ePID)
89409045

Product Key Features

Author
Gary Armstrong, Philip Kotler
Publication Name
Principles of Marketing
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1993
Type
Textbook
Number of Pages
752 Pages

Dimensions

Item Height
178mm
Item Width
235mm
Item Weight
1400g

Additional Product Features

Title_Author
Gary Armstrong, Philip Kotler
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

321sbp

321sbp

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 610
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (356)

9***6 (188)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Speedy turn around. Good communication. A pleasure.
1***0 (309)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book, well wrapped and on time. Thanks
1***s (1460)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fab thank you 😊