|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

PRZESTRZEŃ PUBLICZNA, PRZESTRZEŃ MEDIALNA autorstwa C. Berry & J. Harbord - twarda okładka **FABRYCZNIE NOWA**

Tekst oryginalny
PUBLIC SPACE, MEDIA SPACE By C. Berry & J. Harbord - Hardcover **BRAND NEW**
Tekst oryginalny
~ BRAND NEW!! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
Stan:
Nowy
Cena:
US $36,95
Około148,50 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: US, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a So, 11 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 186403977511

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-10
1137027754
Book Title
Public Space, Media Space
Genre
Media studies
ISBN
9781137027757
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Public Space, Media Space
Item Height
0.9in
Author
Janet Harbord
Item Length
9.7in
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
Item Width
5.7in
Item Weight
168.5 Oz
Number of Pages
Xiv, 284 Pages

O tym produkcie

Product Information

Public Space, Media Space asks how public space is being mediatized in different ways in different cities around the world today. Urban public spaces are saturated by media, perhaps more than ever before. These range from highly visible large LED screens in cities like Tokyo, through the cassette sermons one hears in the streets of Cairo, to the invisible, inaudible satellite surveillance systems that are everywhere. They include personal media like MP3 players and mobile phones, public information systems, commercial advertising, and more. How do these media shape, interconnect, or constitute physical public space, and how do they connect to virtual public spaces? How should we understand these phenomena? Is this simply a process of ever greater degradation of the public as direct face-to-face communication is replaced by ever more mediated and commercialized forms of communication among strangers? Or are new publics, new public processes, and new public spaces being constituted?

Product Identifiers

Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
1137027754
ISBN-13
9781137027757
eBay Product ID (ePID)
143607351

Product Key Features

Author
Janet Harbord
Publication Name
Public Space, Media Space
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
Xiv, 284 Pages

Dimensions

Item Length
9.7in
Item Height
0.9in
Item Width
5.7in
Item Weight
168.5 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
P87-96
Table of Content
Acknowledgments Notes on Contributors Introduction; C.Berry, J.Harbord & R.O.Moore What Is a Screen Nowadays?; F.Casetti Multi-Screen Architecture; B.Colomina Mapping Orbit: Towards a Vertical Public Space; L.Parks Cairo Diary: Space-Wars, Public Visibility and the Transformation of Public Space in Post-Revolutionary Egypt; M.Abaza Shanghai's Public Screen Culture: Local and Coeval; C.Berry iPhone Girl: Assembly, Assemblages and Affect in the Life of an Image; H.Grace In Transit: Between Labor and Leisure in London's St. Pancras International; R.Moore Encountering Screen Art on the London Underground; J.Harbord & T.Dillon Direct Address: A Brechtian Proposal for an Alternative Working Method; M.Lewandowska Domesticating the Screen-Scenography: Situational Uses of Screen Images and Technologies in the London Underground; Z.Krajina Privatizing Urban Space in the Mediated World of iPod Users; M.Bull Publics and Publicity: Outdoor Advertising and Urban Space; A.M.Cronin Index
Copyright Date
2013
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Urban & Land Use Planning, Media Studies, Sociology / General, General
Lccn
2013-003297
Dewey Decimal
302.23
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Architecture, Social Science, Performing Arts

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ZUBER

ZUBER

98,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 849 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (261 457)

a***a (69)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I paid a premium price for this book because it was listed as 'very good' condition and stated 'excellent condition' right in the title. What I received was a book shipped from BookSavers on Amazon complete with a receipt (dated the same day I paid Zuber on eBay) which includes my name, address, and price paid that is far less than what I paid Zuber. The receipt even lists the book as being in 'good' condition (not the very good/excellent condition I paid for) and includes a list of noted flaws.
.***n (5)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item as described fast shipping!!!
0***r (588)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Hard-to-find item, and fast shipping. Thank you!