|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Strategia błękitnego oceanu: jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i stworzyć...

Tekst oryginalny
Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the...
Tekst oryginalny
by Kim, W. Chan; Mauborgne, Ren?e a. | HC | Good
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dostępne: ponad 10 / Sprzedane: 431
Cena:
US $5,19
Około21,02 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 18 cze a So, 22 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 193315423858
Ostatnia aktualizacja: 10-06-2024 16:56:40 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Hardcover
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
1591396190
Book Title
Blue Ocean Strategy : How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Item Length
9.5 in
Publisher
Harvard Business Review Press
Publication Year
2005
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1 in
Author
W. Chan Kim, Renée A. Mauborgne
Genre
Business & Economics
Topic
Leadership, Marketing / General, International / Marketing, Management, Strategic Planning
Item Width
6.4 in
Item Weight
19.9 Oz
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

The global phenomenon, embraced by business worldwide and now published in more than 40 languages. This international bestseller challenges everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Since the dawn of the industrial age, companies have engaged in head-to-head competition in search of sustained, profitable growth. They have fought for competitive advantage, battled over market share, and struggled for differentiation. Yet, as this influential and immensely popular book shows, these hallmarks of competitive strategy are not the way to create profitable growth in the future. In the international bestseller Blue Ocean Strategy , W. Chan Kim and Renee Mauborgne argue that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves (spanning more than 100 years across 30 industries), the authors argue that lasting success comes not from battling competitors, but from creating "blue oceans"--untapped new market spaces ripe for growth. Such strategic moves, which the authors call "value innovation," create powerful leaps in value that often render rivals obsolete for more than a decade. Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any company can use to create and capture their own blue oceans. A landmark work that upends traditional thinking about strategy, this bestselling business book charts a bold new path to winning the future. Published by Harvard Business Review Press.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1591396190
ISBN-13
9781591396192
eBay Product ID (ePID)
30889143

Product Key Features

Book Title
Blue Ocean Strategy : How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Author
W. Chan Kim, Renée A. Mauborgne
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Leadership, Marketing / General, International / Marketing, Management, Strategic Planning
Publication Year
2005
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.5 in
Item Height
1 in
Item Width
6.4 in
Item Weight
19.9 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Hf5415.153.K53 2005
Reviews
"This breakthrough book is essential for any strategist or entrepreneur who wants to move out of intensively competitive, shark-infested waters and into an opportunity- filled, open ocean." -- Business Insider, "one of the bestselling business books of the century" -- Financial Times " Blue Ocean Strategy is the most successful book on business master-planning." -- The Economist "A great read for any leader looking to get a real edge in business and establish a real competitive advantage in the market." -- Qantas The Australian Way Praise for Blue Ocean Strategy : A bestseller across 5 continents More than 4 million copies sold worldwide Translated into 49 languages A Wall Street Journal , BusinessWeek , and Fast Company bestseller Thinkers50 Strategy Award for Best Business Book of the decade The Fast Company Leadership Hall of Fame Winner of the Carl S. Sloane Award for Excellence in Management Consulting, This breakthrough book is essential for any strategist or entrepreneur who wants to move out of intensively competitive, shark-infested waters and into an opportunity- filled, open ocean." — Business Insider
Copyright Date
2005
Lccn
2004-020857
Dewey Decimal
658.8/02
Dewey Edition
22

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 216 608)

s***1 (597)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping, great seller!
e***g (341)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
Thank you!
e***e (1026)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
Thank you!
Zobacz wszystkie opinie