|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Kreatywne wspomnienia: 10 ponadczasowych zasad stojących za firmą, która...

Tekst oryginalny
Creative Memories: The 10 Timeless Principles Behind the Company That...
Tekst oryginalny
by Lightle, Cheryl | HC | VeryGood
Dostępny ostatni przedmiot
Stan:
Bardzo dobry
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Ostatnia sztuka / Sprzedane: 1
Cena:
US $4,99
Około20,05 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a Pn, 13 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 194474508611
Ostatnia aktualizacja: 12-04-2024 14:10:05 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Hardcover
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
0071439617
Book Title
Creative Memories: the 10 Timeless Principles Behind the Company That Pioneered the Scrapbooking Industry : The 10 Timeless Principles Behind the Company That Pioneered the Scrapbooking Industry
Item Length
9.1in
Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
Publication Year
2004
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8in
Author
Cheryl Lightle, Heidi L. Everett
Genre
Business & Economics
Topic
Training, Personal Success
Item Width
6.3in
Item Weight
17 Oz
Number of Pages
202 Pages

O tym produkcie

Product Information

Cheryl Lightle's life is a true American success story. In less than 15 years, she went from an unemployed, suddenly single mom to the co-founder of Creative Memories--a 500 million-dollar company with over 90,000 consultants in 9 countries and annual sales of over USD300 million. And the best part? She did it doing what she loves: teaching people how to scrapbook and helping others like her build their own successful careers. hot scrapbooking industry, as well as one of the most successful direct selling companies, which has been featured in print and television media, including the CBS Morning Show, the Rosie O'Donnell Show, HGTV, CNBC Power Lunch, Martha Stewart Living, Good Housekeeping, Women's World, Time, Memory Makers, and Newsweek. And scrapbooking is growing by leaps and bounds. The most popular scrapbooking magazine, Memory Makers, reaches over 486,000 readers. Creative Memories provides Consultants an opportunity to reach these enthusiastic scrapbookers in their own homes. Developed by Lightle, along with co-founder Rhonda Anderson, this list of 10 leadership philosophies is included with every packet that is sent to Consultants, inspiring them to make sound business decisions that help the Creative Memories brand, as well as their own careers, to grow and prosper. Creative Memories focuses on these principles and teaches readers how to use these principles to achieve success in their own lives. These Guiding Principles include: Operate from Least to Most; Embrace the Abundance Mentality; Protect the Relationship; Go for the Good of the Whole; Don't Knee-Jerk; Ensure Sustainability; Through Lightle's inspirational story combined with her proven business strategies and leadership lessons, Creative Memories will motivate readers to achieve success in their own lives.

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
ISBN-10
0071439617
ISBN-13
9780071439619
eBay Product ID (ePID)
30471450

Product Key Features

Book Title
Creative Memories: the 10 Timeless Principles Behind the Company That Pioneered the Scrapbooking Industry : The 10 Timeless Principles Behind the Company That Pioneered the Scrapbooking Industry
Author
Cheryl Lightle, Heidi L. Everett
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Training, Personal Success
Publication Year
2004
Genre
Business & Economics
Number of Pages
202 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
0.8in
Item Width
6.3in
Item Weight
17 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5439.S38.L54 2004
Table of Content
AN INSPIRATIONAL START 1 CHAPTER 1: It All Started with Three Little Words 3 CHAPTER 2: It's a People Business 15 PART II:GUIDING PRINCIPLES 27 CHAPTER 3: Putting Principles on Paper 29 CHAPTER 4: Operate from Least to Most 41 CHAPTER 5: Embrace the Abundance Mentality 55 CHAPTER 6: Keep the Promise 67 CHAPTER 7: Make It Easy 85 CHAPTER 8: Communicate Clearly and Concisely 101 CHAPTER 9: Protect the Relationship 123 CHAPTER 10: Respect Personal Choices 135 CHAPTER 11: Go for the Good of the Whole 147 CHAPTER 12: Don't Knee Jerk 161 CHAPTER 13: Ensure Sustainability 171 PART III:LEADING INTO THE FUTURE 183 CHAPTER 14: Inspiring Hope for the Future 185 INDEX 195
Copyright Date
2004
Target Audience
Trade
Lccn
2004-009319
Dewey Decimal
381/.45745593
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,5 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 171 858)

i***c (1636)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks!
4***n (1113)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
fast
t***r (135)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
What a deal! We got the book we ordered, AND it came with the added bonus of the $3.99 sticker from Value Village. We all know how eBay works, but if you know you're up charging this much (we paid $50 for this book), maybe have a little tact? Won't buy from this seller again, buyer beware :)