|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Narzędzia umysłu: wygockie podejście do wczesnej edukacji

Tekst oryginalny
Tools of the Mind: A Vygotskian Approach to Early Childhood Education
Tekst oryginalny
by Leong, Deborah; Bodrova, Elena | PB | Good
Dostępny ostatni przedmiot
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Ostatnia sztuka / Sprzedane: 1
Cena:
US $5,72
Około22,53 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 7 cze a Pn, 10 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 195236125860
Ostatnia aktualizacja: 25-05-2024 00:24:09 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780023698743
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Tools of the Mind : a Vygotskian Approach to Early Childhood Education
Item Height
0.3in
Author
Deborah J. Leong, Elena Bodrova
Item Length
9.3in
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Width
7.2in
Item Weight
10.4 Oz
Number of Pages
192 Pages

O tym produkcie

Product Information

Appropriate for courses in Curriculum Planning, Methods of Teaching and Models of Early Childhood in both Early Childhood Education Departments; Departments of Child and Family Studies; and, Curriculum and Instruction. The authors' objective in Tools of the Mind is to enable future teachers to arm young children with the mental tools necessary for learning. They view mental tools as a cycle in which ideas are (1) learned from others; (2) modified and changed, and (3) passed back on to others.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0023698748
ISBN-13
9780023698743
eBay Product ID (ePID)
15038200334

Product Key Features

Author
Deborah J. Leong, Elena Bodrova
Publication Name
Tools of the Mind : a Vygotskian Approach to Early Childhood Education
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
1995
Type
Textbook
Number of Pages
192 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
0.3in
Item Width
7.2in
Item Weight
10.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1139.23.L46 1996
Table of Content
I. THE VYGOTSKIAN FRAMEWORK: THE CULTURAL-HISTORICAL THEORY OF DEVELOPMENT. 1. Introduction to Vygotsky. Tools of the Mind? Why Are Mental Tools Important? History of the Vygotskian Approach. Vygotskian Framework: Principles of Psychology and Education. 2. Acquiring Mental Tools and Higher Mental Functions. The Purpose of Tools. Language: The Universal Tool. The Concept of Higher Mental Functions. The Development of Mental Functions. Individual Differences in the Development of Mental Functions. 3. The Vygotskian Framework and Other Theories of Child Development. Piaget's Constructivist Approach. Behaviorist Theorists. Information Processing Theory. Critique of the Vygotskian Approach. II. STRATEGIES FOR DEVELOPMENT AND LEARNING. 4. The Zone of Proximal Development: Strategy for Development and Learning. Defining the Zone of Proximal Development. Using the ZPD to Study Development. Implications for Learning/Teaching. Using the ZPD to Teach. 5. Developmental Accomplishments and Leading Activity: Infants and Toddlers. Developmental Accomplishments. The Concept of Leading Activity. Infancy. Toddlerhood. 6. Developmental Accomplishments and Leading Activity: Preschool, Kindergarten, and Primary Grades. Preschool and Kindergarten. Primary Grades. Orgaizing Learning/Teaching in the Classroom. III. TACTICS FOR PROMOTING DEVELOPMENT AND LEARNING/TEACHING. 7. Tactics: Using Mediators. The Function of Mediator? External Mediators as Scaffolding. Types of Mediators. Mediation of Social and Emotional Behavior. External Mediation of Cognition. Guidelines for Using External Mediators. Value of Mediators. 8. Tactics: Using Language. Language as a Cultural Tool. The Functions of Speech. Developmental Path of Speech. The Development of Meaning. The Development of Written Speech. Using Language in the Classroom. 9. Tactics: Using Shared Activities. Interaction During Shared Activity. How Shared Activity Promotes Learning. Shared Activity, Other-Regulation, and Self-Regulation. The Role of the Teacher in Shared Activity. The Role of Peers in Shared Activity. IV. APPLYING THE VYGOTSKIAN APPROACH IN THE CLASSROOM. 10. Play as a Leading Activity. Definitions of Play. How Play Influences Development. The Developmental Path of Play. Play as a Leading Activity. Enriching Play. 11. Activities for the Early Childhood Classroom. Block Building. Mapping. Making Patterns. Dramatic Play. Storytelling. Journal Writing. Reading. Large-Muscle Activities. Small-Muscle Activities. Epilogue. Glossary. References. Index.
Copyright Date
1996
Target Audience
Trade
Topic
Educational Psychology, Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten), Developmental / Child, Curricula, Learning Styles
Lccn
95-020284
Dewey Decimal
372.21
Dewey Edition
20
Genre
Education, Psychology

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 204 389)

c***2 (41)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Happy with delivery time. Item as described
s***4 (10)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller! Thank you!
n***a (1445)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Awesome dvds. Arrived safely. I didn't watch this one yet, but Thank you