Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Political Communication in American Campaigns by Tuman, Joseph S.

by Tuman, Joseph S. | PB | Acceptable
Stan:
Do przyjęcia
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $8,41
Około34,02 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a So, 29 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 195286034629
Ostatnia aktualizacja: 18-06-2024 01:55:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia
Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ale książka jest nadal cała. Na marginesach możliwe są notatki oraz podkreślenia i zaznaczenia w tekście, ale nie brakuje stron ani niczego, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na czytelność lub zrozumiałość tekstu. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9781412909457
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Political Science
Publication Name
Political Communication in American Campaigns
Publisher
SAGE Publications, Incorporated
Item Length
9 in
Subject
Political Process / General, Communication Studies, Political Process / Campaigns & Elections
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Josephs. Tuman
Item Weight
14 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
304 Pages

O tym produkcie

Product Information

In Political Communication in American Campaigns, Joseph S. Tuman provides a comprehensive, clear, and accessible treatment of American campaign rhetoric and argues that modern elections are not really about contests between candidates or political parties; rather, they are more about the competing messages each player in the political process must present to persuade and reach voters.. This book's triangulated approach to political communication includes (1) all forms of campaign speech and oratory; (2) the rhetorical dimensions of campaign debates; and (3) candidate/campaign interaction with mass media. Key Features Allows readers to deconstruct and understand how and why speeches affect voters: Offers methods for understanding how political speeches are constructed and targeted, as well as how to apply these methodologies to a variety of campaign oratories. Provides a comprehensive and entertaining explanation of the history of campaign debates in the United States: A historical description of the evolution of political campaign helps situate modern debates within the context of specific mass media strategies and tactics employed by campaigns. Reflects how changes in mass media have now influenced how campaigns communicate messages to voters: Explores the relationship between campaigns and mass media, with an emphasis on paid and free media, and addresses the contemporary intersection of campaign Web sites and blogs with campaign main messages, fundraising, manipulating news coverage and creating ads. Offers an insider's view of how campaigns work--and how news media coverage of campaigns works: The book is written with additional insights from the author's experiences as a political consultant and as a political analyst for news media. Presents contemporary examples that all readers will understand: Real-life case studies of debates from both state and national elections; all forms of campaign oratories; and mass mediated campaigns. Intended Audience This text is designed for advanced courses dealing with such topics as political communication, media & politics, presidential rhetoric, and persuasion, as found in departments of communication, media studies, and political science.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1412909457
ISBN-13
9781412909457
eBay Product ID (ePID)
60076795

Product Key Features

Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Name
Political Communication in American Campaigns
Publication Year
2007
Subject
Political Process / General, Communication Studies, Political Process / Campaigns & Elections
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Political Science
Author
Josephs. Tuman
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
14 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2007-019319
Dewey Edition
22
Reviews
What makes this book unique is the basic structure: Descriptive or historical chapters, followed by discussions of strategies and tactics of political communication in numerous contexts.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
324.7/30973
Lc Classification Number
Jk2281.T86 2008
Table of Content
Introduction: Bobby Kennedy and Me1. Introduction to Political Communication Democracy, Voter Participation and Voter Apathy Elections as Contests Election as a Process of Communication Political Communication as Process2. The Players in the Process Political Parties Political Consultants Political Surrogates The Media: Reporters and Pundits The Players and the Process in Perspective3. Campaign Oratory and the Communication Process Getting the Message Right Typologies of Political Campaign Speeches Convention Speeches The Inaugural Address Conclusion4. Methods for Deconstructing Political Oratory Political Oratory and Public Speaking as Audience-Centered Rhetoric Political Oratory and Rhetorical Appeals Political Oratory and Rhetorical Figures Political Oratory and Rhetorical Fallacies Conclusions5. Political Campaign Speech Examples Richard Nixon's "Checkers" Barbara Jordan's "Who Then Will Speak for the Common Good?" John McCain's Keynote Address to the 2004 GOP National Convention Remarks by Senator Hillary Rodham Clinton to the NYS Family Planning Providers Conclusions6. Introduction to Political Debates Understanding Debate Debate and Democracy Political Campaign Debates Conclusion7. Negotiations, Tactics and Strategies for Political Debates Negotiating the Details of the Debate Before the Debate Pre-Debate Pitch and Spin Strategies in Debate Performance Tactics in Debate Performance Post-Debate Spin Conclusion8. Political Communication and Mass Media Defining Mass Media Mass Media and Political Communication Saturday Night Live, The Daily Show with John Stewart, Rush Limbaugh and Howard Conclusion9. How Campaigns Influence and/or Control Mass Media Strategies for Influencing Free Media Strategies for Paid Media Blended Media Strategies and Future Trends with Blogs Conclusion
Copyright Date
2008

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,8 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 226 415)

1***7 (234)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you!
7***1 (103)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping and great condition!
i***i (282)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping, as described. Thanks!