|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Prowadzenie badań projektowych edukacyjnych autorstwa McKenneya, Susan; Reeves, Thomas C.

Tekst oryginalny
Conducting Educational Design Research by McKenney, Susan; Reeves, Thomas C.
Tekst oryginalny
by McKenney, Susan; Reeves, Thomas C. | PB | Good
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $22,88
Około89,62 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 25 maj a Śr, 29 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196006009413
Ostatnia aktualizacja: 02-05-2024 01:52:26 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780415618045
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Item Height
0.6in
Author
Thomas C. Reeves, Jan Herrington, Susan Mckenney
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Item Width
6.2in
Item Weight
13.1 Oz
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

Educational design research blends scientific investigation with systematic development and implementation of solutions to educational problems. Empirical investigation is conducted in real learning settings-not laboratories-to craft usable and effective solutions. At the same time, the research is carefully structured to produce theoretical understanding that can serve the work of others. To support graduate students as well as experienced researchers who are new to this approach, Conducting Educational Design Research integrates multiple perspectives of educational design research throughout this three-part book. Part one clarifies the educational design research origins, approach and outcomes. It also presents a generic model portraying the overall process. Part two discusses the constituent elements of the model in detail, these are: analysis and exploration; design and construction; evaluation and reflection; and implementation and spread. Part three offers recommendations for proposing, reporting and advancing educational design research. Through related readings and richly varied examples, Conducting Educational Design Research offers clear and well-documented guidance on how to conceptualize and conduct this stimulating form of inquiry. For decades, policies for educational research worldwide have swung back and forth between demanding rigor above all other concerns, and increasing emphasis on impact. These two qualities need not be mutually exclusive. This volume supports readers in grasping and realizing the potential of educational design research. It demonstrates how rigorous and relevant investigation can yield both theoretical understanding and solutions to urgent educational problems.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415618045
ISBN-13
9780415618045
eBay Product ID (ePID)
109179910

Product Key Features

Author
Thomas C. Reeves, Jan Herrington, Susan Mckenney
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.6in
Item Width
6.2in
Item Weight
13.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1028.38m35 2012
Reviews
"Regardless of your experience level with this type of research, this book is likely to make a significant contribution to your thinking about design research. the authors offer a robust yet concise tool for developing a proposal for educational design research. These considerations range from framing the initial literature review to considerations for the impact of an educational design research project more broadly. The tool makes an excellent structure for guiding the production of high-quality manuscripts." Keri D. Valentine and Theodore J. Kopcha, University of Georgia, Educational Media International, "Regardless of your experience level with this type of research, this book is likely to make a significant contribution to your thinking about design research. the authors offer a robust yet concise tool for developing a proposal for educational design research. These considerations range from framing the initial literature review to considerations for the impact of an educational design research project more broadly. The tool makes an excellent structure for guiding the production of high-quality manuscripts."  Keri D. Valentine and Theodore J. Kopcha, University of Georgia, Educational Media International
Table of Content
Part I: Foundations 1. About educational design research 2. Contributions to theory and practice: Concepts and examples 3. Toward a generic model for educational design research Part II: Core Processes 4. Analysis and exploration 5. Design and construction 6. Evaluation and reflection 7. Implementation and spread Part III: moving forward 8. Writing proposals for educational design research 9. Reporting educational design research 10. Looking back and looking ahead
Copyright Date
2012
Target Audience
College Audience
Topic
Computers & Technology, General, Research
Lccn
2011-041864
Dewey Decimal
371.1007
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,6 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 190 506)

6***c (2821)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
GREAT TO DEAL WITH,AAAAAAAAAAAAAAAAAA+.
s***a (472)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you
t***r (235)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Just as described!!