|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Kolor: Sekretny wpływ Fehrmana, Kennetha R.; Fehrman, Cherie

Tekst oryginalny
Color: The Secret Influence by Fehrman, Kenneth R.; Fehrman, Cherie
Tekst oryginalny
by Fehrman, Kenneth R.; Fehrman, Cherie | PB | VeryGood
Stan:
Bardzo dobry
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $6,99
Około28,09 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a So, 11 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196055899989
Ostatnia aktualizacja: 26-04-2024 02:41:45 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780130358592
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Color : the Secret Influence
Item Height
0.6in
Author
Kenneth R. Fehrman, Cherie Fehrman
Item Length
10.8in
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Width
8.3in
Item Weight
26.5 Oz
Number of Pages
384 Pages

O tym produkcie

Product Information

For courses in interior design, fashion design, product design, graphic design, architecture, landscape design, hospitality/restaurant design programs, educational facilities design, healthcare design. Exceptionally broad, deep, and authoritative in coverage, this integrated exploration of color and light incorporates not only the basics of color harmony and usage, but also information on the vast and often hidden ways in which color affects our everyday lives culturally, psychologically, and physiologically. Based on well-controlled, scientific studies (which dispel the misinformation about color that has become commonplace), it spans a wide range of design areas and focuses on an understanding of the concepts of color and its application to all aspects of life including, health, aesthetics, interiors, architecture, fashion, graphics, etc.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0130358592
ISBN-13
9780130358592
eBay Product ID (ePID)
2447606

Product Key Features

Author
Kenneth R. Fehrman, Cherie Fehrman
Publication Name
Color : the Secret Influence
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
384 Pages

Dimensions

Item Length
10.8in
Item Height
0.6in
Item Width
8.3in
Item Weight
26.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Qc495.F43 2003
Edition Number
2
Table of Content
1. The Color Connection. 2. Color: Pigment and Light. 3. Color Myths and Biases. 4. Color and Health. 5. Color and Psychology. 6. Color in Interiors. 7. Color in Architecture and Landscape Design. 8. Color in Advertising and Marketing. 9. Color in Fashion and Textile Design. 10. Color in Culture and Society. 11. Color Order Systems. 12. Color: Pushing the Envelope. Index. Workbook.
Copyright Date
2004
Target Audience
College Audience
Topic
General, Applied Psychology
Lccn
2002-041040
Dewey Decimal
535.6
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Art, Psychology

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,5 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 170 718)

i***b (140)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Was as described
l***s (132)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick shipping
a***a (279)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book and fast service! Thanks!